| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 6 月 3 日 星期六  |
又Exam啦  |
|
星期一要考Music(樂器)我諗住彈canon in d 因為.......好好聽呀!!

今次Exam要考9科,,,溫死人咩
,,,我依家仙溫左4科包括:中文,中史,歷史,地理,,,仲有好多科未溫呀,,,!

希望出年可以入到2b,,我唔想留係c d班!希望今次Exam能考30幾,,,,努力!

依家同Exam距離仲有10日,,死期到

溫書啦,,唔得閒,,Bye Bye

 |
| 刊登時間:2006-06-03 09:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 2 日 星期五  |
紅色暴雨,,唔洗番學  |
|
今日上上下倫理堂,,,竟然宣佈話依家紅雨,,,立即番屋企,,正爆,
,唔洗上Miss Lee o既Art!!經常遲放!.~

原來琴日係無冷氣日,,,死啦,,,咁鬼熱都唔比開冷氣,,,又話咩...減少污染,,,死啦,,唔好係冬天搞

今日有一個天大笑話:Hugo竟然遲到!!!佢考第一又係Monitor都要遲到.....唉....

就Exam.啦~死得啦...希望冇野,,
!~今次我覺得最難o既科目係:History,,Maths,,因為要溫好多好多野,,,仲要背喎~!

多謝大家o既支持,,人氣首破200~多謝曬大家o既支持!!!~

 |
| 刊登時間:2006-06-02 01:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 1 日 星期四  |
| 說話 |
|
今日上中文堂o既時候,,,我要講說話評估,,,,題目係外貌,,,我多謝琴日有人同我解釋咩叫外貌(何ky(小學老師))柯偉明,.,,thz曬~

放學又要去果個中文演講比賽,,,好驚驚呀~~差d講錯野~!

之後去完功課班之後,,,我比Miss Lee召左去做壁報,,行來行去,,,要落去買畫紙,,,買左成$40~

最後整到成7:30仙走,,,,,,好累呀.,,我唔得打電話番屋企,,,搞到媽咪好擔心,,又話我唔開電話...........

 |
| 刊登時間:2006-06-01 09:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 30 日 星期二  |
貧富午餐  |
|
之前報名參加左一個叫做貧富午餐,,,一貧一富
,,,點知我今朝遲到
,,負責人一早將d咭派比同學,,由於我今朝冇番,,所以我就冇
票Lu到左食飯o既時候,,我冇票,,所以冇得食,,佢o地又叫我去Miss Law道,,跟住佢又叫我去Miss chung果到,
,,=3=最後有個人
比左張票我,,點知去左美洲區,..
亞洲區食飯盒,,非洲區食壽司同餃子,,美洲區食包同餅乾,,,,,,,,,,無奈呀

 |
| 刊登時間:2006-05-30 09:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 29 日 星期一  |
聖經故事比賽  |
|
好開心,,,能夠入到聖經故事比賽,,,,這機會十分難得!!我能夠入到決賽,,真係要感謝天主!!!

係今日,,當我上到台o既時候,,好緊張,,,驚會讀錯野,,,但最後都冇!!係到,,我要恭喜柯偉豪攞到冠軍!!!佢真係講得好好!

我好驚今次Exam會Fail !希望冇啦!最驚係History +Geography同Maths!希望冇野啦!

 |
| 刊登時間:2006-05-29 10:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | »
|