DeViL__LoVe            
                                      Future and Future
]..+╯那`|!°◆ |* 一句的絕交︴令我心淡*┘
 
matthew1204
暱稱: DeViL__LoVe
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
唔用blog了~
儲錢...
unhappy camp
我不過....痛哭了
好忙
文章分類
全部 (207)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
Rupert-Music
xange教室
協和小學下午校
荃灣聖芳濟中學
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 207
留言總數: 121
今日人氣: 14
累積人氣: 3345
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 11 月 23 日  星期四   晴天


Smart Fung好勁 愉快

今日又係上堂....但我覺得smart fung好勁。

EnG:ERS

BK:Brother話對問題討論....浪費左好多時間...最後講唔到名次

Is:教書

MaThS:教書....做挑戰題....好難...唔明.....(我地班教得好快)^^

PuToNgHuA:大口魚冇番....smart fung代堂....佢我地做挑戰題d數.....原來佢好勁喎....佢教電腦....但maths都好勁!!!
                    佢教會明好多....竺sir教得過快...但好多野都唔明!!!!!

GeOg:教書......

星期日係Parents Day....唔知考成點!!!我估我考18....我平均分高陳顥達1分...佢考19...
P.S.唔好意思呀....陳顥達.....係到揭你私隱!!SORRY!

                               

刊登時間:2006-11-24 09:42 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 11 月 10 日  星期五   晴天


野外定向 開心

今日係sport days 後嘅假期!!放假一天!!

今日7點45番到學校...童軍集隊....8點集合

等司徒等到8點45先出發

之後搭51到荃錦營地...教d新仔紮營...教極都唔識

12點食飯....食杯麵><

之後玩野外定向...個人組...唔比2個人
P.S.講姐.....我同李卓文一齊行

佢2個一齊出發...但要分開行...途中.....李卓文狂爆粗...好無奈><

行到去第3個point....勁多蜘蛛網....唔錦行入去..><

行到第6個point....先發覺miss左第5個point
P.S.:第5個point距離第6個point好遠

我地唔去第5個point....去第7個point算

之後番到終點....勁多蜘蛛網...唔錦行....我衝過去....點知吞左隻蜘蛛><
P.S.:隻蜘蛛好細隻^^

跟住做d紮作....就走啦!!

之後搭番51番SFXS...點紮住竹d繩甩哂....跟住係車上紮番....好險...勁多彎!!!

                               

刊登時間:2006-11-10 07:31 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 11 月 8 日  星期三   晴天


SPORT DAY!!!!! 鬱悶

唉......今日係sport day!!!!又坐係個看台冇野做(我話唔係scout.....冇比賽果d人)

無啦啦又要去ms wu到練poem......好無奈.....不過唔洗on duty 嘅scout坐係個看台到hay....超正...
我都想去hay...but我全日都要去練poem

今年....我參加左金一哩...幾好玩喎...個波好令!!
LuNcH:同司徒brain li,周公食飯....唔知食乜.....同圍睇下有咩岩食^^

AfTeR LuNcH: 又練poem!!!!好想死!!!!!

放學...番屋企做功課!!^^

                               

刊登時間:2006-11-08 10:20 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 11 月 3 日  星期五   晴天


派卷 開心

今日又派卷

cHiN: 77分...ok啦.....如常上課

EnG: Dictation--岩岩test完....咁快就Dictation

Thinking and Learning: 悶.....不過有時講d野好好笑....我同李卓文成堂係到玩...係咁笑....都唔知笑乜!!XD

LuNcH: 去Library 當值

C HiSt:派卷...84分...原本有92嫁.....miss lee話我答錯...唔比分我!!!

BK:派卷......85...頭20名以內!!!

派左咁多科.....我嘅平均分係80.666666=80.7

                               

刊登時間:2006-11-04 12:40 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 11 月 2 日  星期四   晴天


派卷 鬱悶

今日番學....派左兩科嘅卷!!

ScIeNcE: 竺Sir病....生野.....冇派卷....佢話佢病...冇改到

MaThS:派卷....Long question:69....漏左3個三角形...如果都有70幾.....好失敗
                           MC:72+1......趙Sir話有錯......有2條電話改錯.....加埋有79

中文: 冇派卷....Miss Kwong 比我地發表意見(關於份卷).....但唔知點解又講...隔離班比哂Tips....起哂哄....個死人魏sir..淨係識
       比tips.....廢...

PTH:又冇派卷

ENG(連堂):Miss cook堂....上PES玩.......超正

GEOG:派卷.....(48/50)X2=96/100...扣左2分,......全級第一!!KK話隔離班冇人攞48/50....最高係我&鄭曉陽

                               

刊登時間:2006-11-02 10:02 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]