| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 1 月 9 日 星期二  |
ExAm><  |
|
1月4開始就係ExAm!!!!好憎!!!
1月4日:
MaThs1:好難....唔知合唔合格?!
EnG 3(istening+comprehension):listening好難....講得好快!!!comprehension好易!!!
1月8日:
HiStOrY: ok啦!!!
EnG 1(comp.):作文!好易^^
1月9日:
ChInEsE 2 :OK啦
BiBle:好好好好易...有信心拎90幾^^
打住咁多先....去圖書館溫書!!!
 |
| 刊登時間:2007-01-09 01:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 1 月 1 日 星期一  |
2007  |
|
hi!!大家好呀!!!!happy new year!!!2007!!又大一年啦!
童軍總會係西九龍文娛藝術區舉行都會大露營....我都有去!!
我同外國嘅童軍文換左好多章...我post番比大家睇
我d章!!
之後....玩左好多關於自然教育的攤位....有一把萬用刀....好辛苦先玩到番黎....同埋有好大記念!!!
把刀有叉,,有羹!!好小有...同埋出面冇得買
 |
| 刊登時間:2007-01-03 11:00 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 28 日 星期四  |
Camping  |
|
hi......23-24/12去左camp
post番d相出黎先><
我地個營!! d人係到食麵!!!!唔等埋我?!
坐係到偷懶....唔洗碗!!
大合照... 玩火中...但影唔到d火^^
 |
| 刊登時間:2006-12-28 07:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 22 日 星期五  |
singing contest  |
|
今日係一年一度嘅singing contest,7點幾番到學校 。
我地班坐到鬼咁後...睇唔到 ....前面班f.1仔係咁企起身...左鬼住哂 !!!
陳柏勤同許仕彰唱低級組中文獨唱.....2個都唱得咁好 !!!最後許仕彰攞冠軍 。
唱only human果個f.7...好勁 !!!!~~
仲有好多人唱...不能盡錄。
contest完左之後.....我地班搞活動.....搞party...食野....之後抽獎....抽到我喎 !!!有一枝有「電」嘅筆.....一咁落去會有電....!!!
我送左比bowie!
之後番屋企.....溫書
 |
| 刊登時間:2006-12-22 04:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 21 日 星期四  |
Christmas  |
|
番埋聽日放假....其實聽日係singing contest....唔洗上堂.
我地班係contest完左之後......搞大食會....足球比賽等
P.S.淨係我地班炸!!!!
早上....今朝攞獎....攞閱讀季軍同服務獎狀!!
ReAdInG :羅Sir入黎.....派project指引比我地......dead line 係2/1之前.....叫佢死啦....佢叫我地係holiday到做.....大佬...唔洗溫書咩 !!!之後謝拉特話:你唔好08年先比我.... 笑死。佢重要係好大聲.....之後羅sir話你可以唔交.....o哂
今日Ms WU 係班主任堂時...叫哂D科長出黎.....之後佢請我地食曲奇....D曲奇好靚...唔捨得食
後日去camp
 |
| 刊登時間:2006-12-21 07:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | ... | 42 | »
|