DeViL__LoVe            
                                      Future and Future
]..+╯那`|!°◆ |* 一句的絕交︴令我心淡*┘
 
matthew1204
暱稱: DeViL__LoVe
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
唔用blog了~
儲錢...
unhappy camp
我不過....痛哭了
好忙
文章分類
全部 (207)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
Rupert-Music
xange教室
協和小學下午校
荃灣聖芳濟中學
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 207
留言總數: 121
今日人氣: 2
累積人氣: 3333
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 1 月 9 日  星期二   晴天


ExAm>< 不安

1月4開始就係ExAm!!!!好憎!!!

1月4日:
MaThs1:好難....唔知合唔合格?!


EnG 3(istening+comprehension):listening好難....講得好快!!!comprehension好易!!!

1月8日:
HiStOrY:  ok啦!!!

EnG 1(comp.):作文!好易^^

1月9日:
ChInEsE 2 :OK啦

BiBle:好好好好易...有信心拎90幾^^

打住咁多先....去圖書館溫書!!!

                               

刊登時間:2007-01-09 01:35 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 1 月 1 日  星期一   晴天


2007 開心

hi!!大家好呀!!!!happy new year!!!2007!!又大一年啦!

童軍總會係西九龍文娛藝術區舉行都會大露營....我都有去!!

我同外國嘅童軍文換左好多章...我post番比大家睇

我d章!!

之後....玩左好多關於自然教育的攤位....有一把萬用刀....好辛苦先玩到番黎....同埋有好大記念!!!

把刀有叉,,有羹!!好小有...同埋出面冇得買

 

                               

刊登時間:2007-01-03 11:00 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 12 月 28 日  星期四   晴天


Camping 愉快

hi......23-24/12去左camp

post番d相出黎先><

我地個營!!      d人係到食麵!!!!唔等埋我?!

坐係到偷懶....唔洗碗!!

大合照...玩火中...但影唔到d火^^

                               

刊登時間:2006-12-28 07:50 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 12 月 22 日  星期五   晴天


singing contest 開心

今日係一年一度嘅singing contest,7點幾番到學校

我地班坐到鬼咁後...睇唔到....前面班f.1仔係咁企起身...左鬼住哂!!!

陳柏勤仕彰唱低級組中文獨唱.....2個都唱得咁好!!!最後許仕彰攞冠軍

only human果個f.7...好勁!!!!~~

仲有好多人唱...不能盡錄。

contest完左之後.....我地班搞活動.....搞party...食野....之後抽獎....抽到我喎!!!有一枝有「電」嘅筆.....一咁落去會有電....!!!

我送左比bowie!

之後番屋企.....溫書

                               

刊登時間:2006-12-22 04:31 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 12 月 21 日  星期四   晴天


Christmas 愉快

番埋聽日放假....其實聽日係singing contest....唔洗上堂.

我地班係contest完左之後......搞大食會....足球比賽等
P.S.淨係我地班炸!!!!

早上....今朝攞獎....攞閱讀季軍同服務獎狀!!

ReAdInG :羅Sir入黎.....派project指引比我地......dead line 係2/1之前.....叫佢死啦....佢叫我地係holiday到做.....大佬...唔洗溫書咩!!!之後謝拉特話:你唔好08年先比我....笑死。佢重要係好大聲.....之後羅sir話你可以唔交.....o哂

今日Ms WU 係班主任堂時...叫哂D科長出黎.....之後佢請我地食曲奇....D曲奇好靚...唔捨得食

後日去camp

                               

刊登時間:2006-12-21 07:36 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]