| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 10 月 19 日 星期四  |
冇打日記  |
|
自從swimming gala之後......都冇乜點打日記.....因為要溫書!!xdxd
cHiN(連堂): 教實用文....以前都有教過....不過睇PoWeR PoInT.....好正
RECESS: 2B係到練情歌....佢班班主任都係到....我地走去睇^_^之後去左找Ms Wu .....就冇左個recess
EnG:教tense ..... 超難
math(連堂): quiz....冇做到第6題.....唔識做
我地班係教得最快....教到5a...其他班先教到2c.....快好多
LuNcH : 同王業博食麵..
P.S.我好佩服佢.....佢全級第一....又唔串...一等一好人....以後要向佢好好學習
中史: 正!MiSs LeE 終於很講範圍啦!!! 成堂都睇pOwEr pOiNt ...
聖經: 做BK EX
週會:立法會講座
 |
| 刊登時間:2006-10-19 08:52 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 5 日 星期四  |
Swimming Gala  |
|
今日6點幾起身....換好童軍制服....就出門口lu
落到葵芳....行黎行去.....都尹唔到游泳池 ...去到游泳池.....又尹唔到童軍係邊到 ....上去池面...要除鞋...著拖鞋....超樣衰
跟住..安排工作...我去攞分紙....行左起碼25次(計埋下半場)...去到....個條友寫到好q慢 ....超攰
下午....去大快活食飯...原本去吉野家....但係超多去...我校+其他學校=超多人
咁我地未大快活食飯囉....食豬扖飯....超難食...
之後唔乜事...同2個f.1+曾慶景去搭的的
番到去游泳池....又係做番果d野....唔知點解下晝嘅時間過得特別快
散水...又要搬野...重到無能....之後就番屋企
 |
| 刊登時間:2006-10-05 05:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 2 日 星期一  |
2006 年 9 月 28 日 星期四  |
2006 年 9 月 25 日 星期一  |
cooking  |
|
唔好意思.......冇打日記
星期五....中文堂派默書....100分呀!!!!!
星期六...一朝早番學校上英文拔尖同中文研習班.....之後就番童軍.....果日係cooking competition...我地果隊拎左第2名
今日上maths.......竺sir話聽日要默書喎....maths都要默書......唉....要默定理同一d理由嘅英文
e.g. 同頂角跟住就要默番個英文...唉/......無奈......大佬....我唔寫英文嫁喎
 |
| 刊登時間:2006-09-25 09:09 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | ... | 42 | »
|