DeViL__LoVe            
                                      Future and Future
]..+╯那`|!°◆ |* 一句的絕交︴令我心淡*┘
 
matthew1204
暱稱: DeViL__LoVe
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
唔用blog了~
儲錢...
unhappy camp
我不過....痛哭了
好忙
文章分類
全部 (207)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
Rupert-Music
xange教室
協和小學下午校
荃灣聖芳濟中學
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 207
留言總數: 121
今日人氣: 8
累積人氣: 3353
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 10 月 19 日  星期四   晴天


冇打日記 開心

自從swimming gala之後......都冇乜點打日記.....因為要溫書!!xdxd

cHiN(連堂): 教實用文....以前都有教過....不過睇PoWeR PoInT.....好正

RECESS: 2B係到練情歌....佢班班主任都係到....我地走去睇^_^之後去左找Ms Wu .....就冇左個recess

EnG:教tense   .....  超難

math(連堂): quiz....冇做到第6題.....唔識做
          我地班係教得最快....教到5a...其他班先教到2c.....快好多
    
LuNcH : 同王業博食麵..
             P.S.我好佩服佢.....佢全級第一....又唔串...一等一好人....以後要向佢好好學習

中史: 正!MiSs LeE 終於很講範圍啦!!! 成堂都睇pOwEr pOiNt ...
聖經: 做BK EX
週會:立法會講座

 

                               

刊登時間:2006-10-19 08:52 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 10 月 5 日  星期四   晴天


Swimming Gala 鬱悶

今日6點幾起身....換好童軍制服....就出門口lu

落到葵芳....行黎行去.....都尹唔到游泳池...去到游泳池.....又尹唔到童軍係邊到....上去池面...要除鞋...著拖鞋....超樣衰

跟住..安排工作...我去攞分紙....行左起碼25次(計埋下半場)...去到....個條友寫到好q慢....超攰

下午....去大快活食飯...原本去吉野家....但係超多去...我校+其他學校=超多人

咁我地未大快活食飯囉....食豬扖飯....超難食...

之後唔乜事...同2個f.1+曾慶景去搭的的

番到去游泳池....又係做番果d野....唔知點解下晝嘅時間過得特別快

散水...又要搬野...重到無能....之後就番屋企

                               

刊登時間:2006-10-05 05:06 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 10 月 2 日  星期一   晴天


BBQ 愉快

星期五......同麥雞,朱建文,梁伯去燒野食...總共洗左60幾蚊

我地係11點係石蔭等....我同麥雞遲左2分鐘....我地3個到左......打電話比梁伯.....佢仲係荃灣....話3個字黎到....咁我地去百佳買住野先....佢黎到尹我地....

之後買完之後..我同朱仔去買野食.....買左80幾蚊...跟住再去惠康...跟住就搭的士去城門水塘....去到...第一時間緊係起火啦!!!點知起極都起唔著.....跟住有個正在年膳嘅伯伯幫我地起火......唔該哂你呀....

燒到1點幾就閃人....朱文提議行番落山....經過水壩....我地大喝:「呀.....」...好正呀.........咩唔開心都冇哂...之後就落山...梁伯唔知乜事.....好似好怒...一個人走左...行行下....有個小巴站...佢自己一個搭小巴走...

行到梨木樹.....去大家樂食野....之後就去朱文屋企玩uno...之後麥雞去踢波...我番屋企..

                               

刊登時間:2006-10-02 12:56 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 9 月 28 日  星期四   晴天


pass咗lu!! 開心

今日放左學去上木笛...派左report啦!!135/150.....distinction.....歌果到27,28,27...勁呀...150分滿分...我拎135....係咪好叻呢^_^...comment果到寫well done.good work pleanibg playing....我第一次木笛試....就攞135...好開開開開開開心!!

                               

刊登時間:2006-09-28 09:10 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 9 月 25 日  星期一   晴天


cooking 愉快

唔好意思.......冇打日記

星期五....中文堂派默書....100分呀!!!!!

星期六...一朝早番學校上英文拔尖同中文研習班.....之後就番童軍.....果日係cooking competition...我地果隊拎左第2名

今日上maths.......竺sir話聽日要默書喎....maths都要默書......唉....要默定理同一d理由嘅英文

e.g.  同頂角跟住就要默番個英文...唉/......無奈......大佬....我唔寫英文嫁喎

                               

刊登時間:2006-09-25 09:09 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]