DeViL__LoVe            
                                      Future and Future
]..+╯那`|!°◆ |* 一句的絕交︴令我心淡*┘
 
matthew1204
暱稱: DeViL__LoVe
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
唔用blog了~
儲錢...
unhappy camp
我不過....痛哭了
好忙
文章分類
全部 (207)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
Rupert-Music
xange教室
協和小學下午校
荃灣聖芳濟中學
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 207
留言總數: 121
今日人氣: 0
累積人氣: 3327
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 8 月 21 日  星期二   晴天


bbq 滿足

今日去左鄒公屋企玩..wif"司徒"青蛙"bosco"鄒公"包榮"莫家穎
鄒公屋企好靚....好整齊!!!同埋好大好大好大!!!1600尺!!

係佢屋企玩電腦...傾下計...睇碟"衰鬼上帝"
好好笑...

4點幾...有人黎...係鄒公個呀媽d fd...佢帶埋佢d女黎...
有4個女仔...我覺得佢地都係f.2升f.3!!
班友係咁掛住溝女!!!

之後5點幾去左沙灘玩(黃金海岸)...玩數字球...輸左!!!輸左3次!!比人大懲罰!!
埋係d沙到!!
比人埋左係沙到...好慘!!!

走啦...去燒野食...好正呀!!好多人!!

我地走ge時候發現左一d野...影相!!中間果個女仔好似miss cheng!!

                               

刊登時間:2007-08-22 12:09 AM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 8 月 19 日  星期日   晴天


冇打日記 感動

sorry呀!!成個禮拜冇打到日記!!唔想打呀!

琴日...番集會(童軍)...有優異旅團探訪...古浩聲呀!!!一定pass啦!!
幾驚呀...個旗架...有d唔好...但呀sir話比之前好左!!!
番集會...有好多活動.....其中一個係玩足球機...姐係好似平時係會所玩果d...
要模倣足球機咁...唔可以好似平時踢波咁....只可以打橫行...個波飛走左...係唔可以去接..仲之...個波個左就唔可以接..
總之..唔好離開自己ge綱位!!

我打後衛...玩玩下...又話可以郁...可以周圍行.,..之後我入左1球呀!!係好有史以黎入ge第一次波!!!!

集會完左....立刻飛去青衣拎章!!!拎探險章!!pass左!!呀sir派番份log比我地....成個班得2個人拎very good!!
果個就係我啦=]
佢話我..份log做得好齊全...同比左好多心機落去!!!好開心!!我又係第一次拎VERY GOOD!!!
所以上course係學到好多野!!

今日!!琴晚訓唔著!!!訓訓下...好凍!!唔知邊個較左24度...凍到丫!!!係咁打乞癡!!!!
之後8:00鐘起身..去專章考驗日(童軍)
氣象!!
得3個人考...勁多人考指引觀察...我唔考啦..我考左啦!!!

氣象...唉...唔好講啦!!!pass左!!!

                               

刊登時間:2007-08-19 12:19 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 8 月 12 日  星期日   雨天


無聊的一天 滿足

今日又落雨啦!!!好討厭呀!∼
今日又係無無聊聊咁過...我好想做暑假功課呀!∼但係又唔識做!

唉.我同我呀哥掉枱呀..我搬出聽..佢搬入房!
咁都好ge..因為一家便宜兩家著!

今日聽左一首新歌!
叫”東京百貨”鄭融唱嫁!!好好聽呀!

呢排..我推介一d歌比大家!!

酷愛(張敬軒)
東京百貨(鄭融)
好好擁抱(鍾舒漫)
有情有義(小肥)
木紋(何韻詩)
別要走(鄧穎芝)
最好.給最好(陳慧琳)
集體回憶(楊千嬅)
傷情路(江若琳)
不能哭了(傅穎)
你是灰色的(傅穎)
時間囊(傅穎)
馬戲團之戀(吳雨霏)

你地可以問我拎嫁!

                               

刊登時間:2007-08-12 03:59 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 8 月 10 日  星期五   雨天


8號風球 不安

今年第一次ge8號風球就係發生係今日!!今日係我呀媽生日呀!!happy birthday!!

個風好搞野!!兜番轉頭行!!
今日去左swimming...swim到2點30就宣佈要走!!
佢話掛左8號...所以要離場!!真係...游左1粒鐘!!

之後去左食少少野....之後行番去大窩口MTR搭巴士番歸!!
點知等左2架31都爆哂人!!飛哂站!!之後再等多架235...又飛站!!

之後搭58M葵芳!!搭番31M番歸...點知仲勁!!條蛇餅打左4個圈!!!我呀爸都係都等!!佢話佢等左1粒鐘先上到車!!
31M等左1粒鐘?!

之後諗住由葵芳行番屋企....但係我驚吹難把傘...之後就唔行啦!!
搭番MTR去葵興...再搭番43A石離!由石離行番屋企!!

唉....冇得學琴!!!冇左堂!!又冇得報番喎!!冇左成176蚊!!

番到屋企好攰..同人玩左陣MSN...之後訓教!!!我每晚都訓左4粒鐘...
晚晚都成1點先訓!!都係果句:「放假姐係等於番學!!」

原本今晚去青衣拎章(Scout)!!點知8號!!變左下星期六先有得拎!!

我整左沙律呀!!幾好食喎....第一次整~係咁上下啦!!
我d屋企人都話ok!!!

好開心...我能夠就咁聽音樂就可以彈到一首冇琴譜ge歌!!

姐係有一首歌.....叫"如何離開你"...但係我冇呢首歌ge琴譜!!但係我都彈到出黎!!
2隻手都彈哂喎!!!好開心呀~

仲有幾首--失散(mandy)
              酷愛(hins)
              講不出聲!!!

下年我想做班長呀

                               

刊登時間:2007-08-10 10:19 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 8 月 8 日  星期三   雨天


camping 開心

hihi~打日記啦~!

岩岩上星期日去左camp....西貢白沙灣

星期日我地入到去成11點到...之後開始紮先鋒工程...紮馬鎦橋...
可惜...得7個f.1...6個f.2...
d f.1全部都唔做野!!!搞到d進度好慢...得我地6個f.2做!!!(司徒"青蛙"番茄"老陳"謙哥 N' Me)

最後我地個馬鎦橋係紮到...不過係會趺落黎...咁姐係唔成功!!!
紮到7:00pm...我"司徒"青蛙"老陳開始整中式烹飪~
剩下的就紮營!!

免治牛肉青豆炒飯     蕃茄蛋花湯

綠豆沙   ~
呢d就係我地去camp整ge野!!

食完飯..之後hea左一陣...跟住就沖涼...之後訓覺XD...
我同司徒"青蛙"老陳同一個營!!
訓唔著..玩pair牌...玩玩下...落雨....o哂姐...唔玩啦...訓覺...
之後又冇落雨...又起番身玩pair牌...玩玩下又落雨!~頂!!~

之後唔玩啦,..訓啦(呢次真)!訓訓下...司徒無啦啦艾落下呀!~之後起左身!!個營濕哂!!
我地4個好似訓係個水塘咁!!之後立院call比呀sir...跟住我地冒住雨將所有野搬哂去個禮堂去!!
我地d衫濕哂!!背襄都濕埋!!!!~

好彩d電話"MP3冇濕....濕左就大獲!!

去到禮堂就立刻拎哂所有野出黎哂乾!!

第2日(6-8-07)
7點幾起左身...但係5點幾先訓...訓左2粒鐘!!!
之後哂野....終於都有陽光啦!!
之後就煮早餐...食完之後就紮野...
紮個衣鞋架紮左好耐!!!

2點鐘.,..執埋d野上房....好野...第二晚終於有得宿營啦!!唔洗再面對落雨ge問題啦!!!!!
上到房....勁hea...係咁玩pair牌...玩到成5點幾!!之後煮飯....食完飯又玩!!!之後沖涼!!

等冷氣!!冇冷氣呀..要10:00PM先有....9點幾就沖涼!!!
沖完涼岩岩好!!有冷氣!!
之後又玩pair牌!!!玩到成11點幾!!!太眼訓啦!!!

第3日(7-8-07)
7點半比人吵醒左!!!又係要整早餐...次次都係好整!!!!
之後又係到玩pair牌...
原本係教原野烹飪...但係又落雨....
1點半就離開營地....搭旅遊巴番學校

番到去就哂營...之後走啦!!!
夜晚去左食自助餐!!好耐未去過啦!!

我表妹!!係唔係好q呢?

 

 

                               

刊登時間:2007-08-08 07:15 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]