今年第一次ge8號風球就係發生係今日
!!今日係我呀媽生日呀
!!happy birthday
!!
個風好搞野!!兜番轉頭行
!!
今日去左swimming...swim到2點30就宣佈要走
!!
佢話掛左8號...所以要離場
!!真係...游左1粒鐘!!
之後去左食少少野....之後行番去大窩口MTR搭巴士番歸!!
點知等左2架31都爆哂人
!!飛哂站!!之後再等多架235...又飛站!!
之後搭58M去葵芳!!搭番31M番歸...點知仲勁!!條蛇餅打左4個圈
!!!我呀爸都係都等!!佢話佢等左1粒鐘先上到車
!!
等31M等左1粒鐘?!
之後諗住由葵芳行番屋企....但係我驚吹難把傘...之後就唔行啦
!!
搭番MTR去葵興...再搭番43A去石離!由石離行番屋企!!
唉....冇得學琴!!!冇左堂!!又冇得報番喎!!冇左成176蚊!!
番到屋企好攰..同人玩左陣MSN...之後訓教!!!我每晚都訓左4粒鐘...
晚晚都成1點先訓!!都係果句:「放假姐係等於番學!!」
原本今晚去青衣拎章(Scout)!!點知8號!!變左下星期六先有得拎!!
我整左沙律呀!!幾好食喎....第一次整~係咁上下啦
!!
我d屋企人都話ok!!!
好開心...我能夠就咁聽音樂就可以彈到一首冇琴譜ge歌!!
姐係有一首歌.....叫"如何離開你"...但係我冇呢首歌ge琴譜!!但係我都彈到出黎!!
2隻手都彈哂喎!!!好開心呀~
仲有幾首--失散(mandy)
酷愛(hins)
講不出聲!!!
下年我想做班長呀