| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 9 月 21 日 星期五  |
| 我煩到要死!!! |
|
好耐冇打blog啦...sorry呀...好多h.w呀!!
我好煩呀!!好多dictation,h.w.!!
biology又要默書....
economics又要默書(好多個生字呀)
bible又要背野
english又要默書...
中文又要背古文!!!之後背默
晚晚都成1點先訓....
琴日....我基本上9:45先開始做功課!!!
放左學....去開班長會議....開完之後上圖書館當值
當到5:30...去miss lee到畫畫!!
畫到6:00...番到屋企6:40
之後hea一陣...7:15又要出門口去學笛....學到8:00
番到屋企8:15...
之後煮飯...食飯...9:15先食...食到9:45!!
咁先開始做功課!!!
又抄下notes同溫下bible!!!
基本上....我每個星期四都係咁!!
我feel到好大壓力!!!10月尾又要test....呢家都9月尾啦...
我地再唔溫ge話就真跳樓都唔得!!!
1個月要溫哂13科..都唔知得唔得!!!
 |
| 刊登時間:2007-09-21 08:53 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 9 月 3 日 星期一  |
| 3A31 |
|
hi!!今日開學....應該全世界ge人都要番學!!
3A31!!!我個學號!!
Miss Liu做班主任!!好惡...不過佢講野好好笑!!!笑死我呀!!!
比人點左做班長!!!都好....為班服務下!!!
但係...點先係一個好班長??
集佢名?唔集佢名?點樣做到能令到同學又鐘意你而你又冇做錯呢?
我覺應該係錯就要集!!
要做到能令到同學又鐘意你而你又冇做錯.....一定要清醒!!一定要分得清黑白!!
班長集你唔係錯!!!而係你真係錯!!
如果你識分清黑白...你係應該唔怪班長!!!
如果你怪..姐係證明你唔理智!!!
你一定明班長點解要集你!!!
 |
| 刊登時間:2007-09-03 07:18 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 8 月 31 日 星期五  |
2007 年 8 月 28 日 星期二  |
考笛  |
|
今朝一早去左荃灣西約打波...with 肥蕭"青蛙"家軒
thx哂肥蕭借S.H.E. ge碟同花樣少年少女小說比我!!
打完波...打左2粒鐘!!!勁攰!!!走果時見到番茄....
搭48x番屋企....
我諗住聽日一早起身去跑步!!!我想高d同瘦d
我唔想到左f.3係全班最矮果個...肥蕭話小曾曾高左好多!!!
再係咁落去...我有可能係比較矮ge一群!!!
 |
| 刊登時間:2007-08-28 10:28 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 8 月 24 日 星期五  |
失物記  |
|
今日如常去學琴........
琴行說9月1日之前交學費平d...9月1日之後交就貴d..因為會加價
依家學緊$705 4堂
9月1之後就$795 4堂
咁緊係依家交多幾期啦!!(4堂為1期)
我呀爸叫我一次過交哂4期!!
咁我諗住今日學琴ge時候就交!!d錢入係個信封內...放係書枱到
出門口啦...去學琴啦....諗住將個信封成個塞落個銀包到...點知塞唔落...
突然間..諗起唔記得拎scale書...於是就去拎書啦
行到去商場...未夠鐘學琴...買野食..我一朝飲完茶就冇食過野!!
個老闆娘話:「你趺左野呀!!」..我從銀包中跌出收據!!我的銀包放左褲袋中!!
去到琴行!!交學費!!發覺...死啦!!!我d錢呢??
諗諗下..,係唔係我頭先買野ge時候跌左呢?
我又好似記得d錢放左係個褲袋到...但又好似唔係!!!
個老闆娘又話我跌左野....究竟...我跌左ge唔止1樣???或者第2樣野....跌左係後面...但我唔知?
好亂....無心機彈琴!!!1期$705....4期$2820!!
一次過唔見左2000幾蚊....你會點??
學完...立刻去番我頭先買野果到!!!!佢話冇喎!!
之後立刻番屋企...發現d錢係我張枱到!!!
嚇死我!!!如果我唔見左2000幾蚊.....我屋企人會殺左我!!!
原來..我掛左拎書....唔記得拎錢!!
大頭蝦!!
 |
| 刊登時間:2007-08-24 06:46 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 42 | »
|