DeViL__LoVe            
                                      Future and Future
]..+╯那`|!°◆ |* 一句的絕交︴令我心淡*┘
 
matthew1204
暱稱: DeViL__LoVe
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
唔用blog了~
儲錢...
unhappy camp
我不過....痛哭了
好忙
文章分類
全部 (207)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
Rupert-Music
xange教室
協和小學下午校
荃灣聖芳濟中學
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 207
留言總數: 121
今日人氣: 1
累積人氣: 3324
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 8 月 4 日  星期六   晴天


Scout 開心

今日下午番左學校~童軍

番去執下野咁..因為聽日去camp呀~我第一次做呢個camp ge隊長呀~

好多謝你地選我呀~!我好緊張呀~始終都係第一次做隊長...

因為好多次去camp都係司徒~

做得唔好請多多指教~!

之後執完野!就開始整我ge中式烹飪~!司徒都係~

我同佢都係整洋蔥豬扒!!佢地話我整得好食喎~

好開心呀~原來我整d野係咁受歡迎ge...

最衰我冇影低相啦...冇得同你地分享我ge喜悅~!

我發覺我原來有好多野都未執...我好驚到時帶漏野!~話哂我都係隊長...帶唔齊野會好「糯」~!

今日呀sir頒左2個章比我~!一個係圖書管理

另一個係模型製作...呢個章我砌架模型都砌左好耐~!!

 

                               

刊登時間:2007-08-04 11:33 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 8 月 2 日  星期四   晴天


14歲的媽媽

前日..琴日...同今日...終於都睇哂14歲的媽媽!!好開心....個結果好感人呀!!!~

我呢排好忙呀...所以唔得閒打blog...唔好意思呀!!~我知你地好想睇我寫d野啦~!但我真係好忙~

我之前未放暑假係到諗...我會覺得我係暑假會好悶...原來一切都係掩眼法!!放假可以等於番學!!

都係咁忙~

我最近好開心!!因為我探險章訓練班pass左...之前係fail嫁...成個course得3個人pass..

因為我地份log ge橫剖面圖畫錯哂....要重做..做左啦...拎去交...pass呀!!

我做左好耐啦!!呢d就係我努力ge成果!!!

突然諗下..我都要為我ge暑假plan下....

我d功課全部未掂過!!好慘呀!!唯獨數學做左3個exercise同中文欠聆聽part!!

我又未做book report!!

我一定要我暑假看哂5本中文書同3本英文書!!

唔可以白白渡過一個暑假!!!

                               

刊登時間:2007-08-02 10:00 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 7 月 28 日  星期六   晴天


中式烹飪pass左4樣菜

今朝一早去左學笛....派左樂理成績啦!!

75分...ok啦...不過唔係我要求ge分數...我希望我拎80分以上...ok fine!!唔緊要...起碼冇唔合格!~

之後番去企煮餸...準備中式烹飪..

2點...番到學校...找鄭樺簽野...簽左好多項呀!!

毅行獎章欠6項就搞掂啦!!

唉...好慘呀...探險章訓練班份log fail呀!!要重做!!成個course得3個人合格...我要重做番先有章!!

今日番學校交中式烹飪ge其中4樣餸!!4樣餸都pass哂呀!!

分別係:  免治牛肉青豆炒飯
            肉醬意粉
            白汁西籣花
            鹵水雞翼

4樣都pass哂!!嘩!!勁開心!!

                               

刊登時間:2007-07-28 09:25 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 7 月 26 日  星期四   晴天


海洋公園 N' 去camp 開心

sorry呀>.<咁耐冇打blog....呢排好累呀...冇乜時間打

24-7-07

星期二...我同屋企人去左海洋公園...好多人...好熱...

我地一去到立刻玩激流..排左成1粒鐘....不過玩果5分鐘!!唉......

之後去睇海豚...熊貓...

我同我表哥玩左2次跳樓機...1次瘋狂過山車...1次海盜船...1次飛天千秋...

不過排隊排左好耐先玩到!!

麥當當又勁多人...條隊亂到7彩...都唔知點排...

之後去左餐廳食野...d野貴到爆...食左大約$200..唉

之後7點幾走....始終都係冇玩到「月」鄺飛車...好失望!!!

之後去同屋企人食飯....成12點幾先番到屋企!!

25-7-07

晨早起身番學校...番學校之前去左麥當當教人(童軍)做log~!
我都唔係好明...份野今日要交(25-7-07)..但佢竟然未做過...佢係荃灣24旅ge林嘉祺!!!

佢乜都話唔識做...好似要搞到我幫佢做咁!!真係....唉!!

今晚7:00係鑽石山MTR等...去Camp呀(探險章訓練班)
with"司徒"青蛙 N' 番茄魚!!

我地6點半去到....之後去左荷里活麥當當hea左一陣~!
點知見到好多人(童軍)去到.....原來佢地咁早去到係去抄野...佢地果果都話唔識做...
佢地有冇聽書???

果果d answer都參唔多...比佢地激死!!

2100去到西貢赤徑....分隊行(exciting!!)
夜晚行山...你地試個未??我試過啦!!

去到campsite大約10點幾!!之後立刻紮營...
人地其他隊帶shelter!!我地就帶個營去...焗到嘔電!!

之後呀sir叫我地出黎訓...比個營比d女仔訓!!

之後我地個個(不包括女仔)..都出哂黎訓...
杭張地席訓...勁多蚊!!個shelter又漏水...搞到d野濕哂..

果晚我訓左3粒鐘!!夜晚凍到死!!

26-7-07

6點幾起左身!!之後煮早餐

8點幾去「柴爐」..姐係玩生火...姐係玩火...不過係合法地玩!!
10點幾去赤徑青年旅社做先鋒工程...

唉...我唔想打啦...

4點幾走..累到爆!!

                               

刊登時間:2007-07-26 09:47 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 7 月 22 日  星期日   晴天


勁歌金曲頒獎典禮

十五大中文金曲 :

1st:酷愛(張敬軒)
2nd:無心戀唱(泳兒)
3rd:不能哭了(傳穎)
4th:逼得太緊(吳雨霏)
5th:下次下次(薜凱琪)
6th:馬戲團之戀(吳雨霏)
7th:一句(側田)
8th:如何離開你(關心妍)
9th:面具(王苑芝)
10th:化(楊千嬅)
11th:預言書(關智斌)
12th:花落誰家(李克勤)
13th:自卑(吳浩康)
14th:車匙(陳柏宇)
15th:電燈膽(stephy)

最受歡迎組合獎:
金:s.h.e.
銀:twins
銅:at 17

最受歡迎新人獎:
金:陳思祺(CK)
銀:洪卓立
銅:謝文雅

新人薦場飆升獎:
陳思祺

最受歡迎華語歌曲獎:
金:小小(容祖兒)
銀:愛過一場(吳雨霏)
銅:無能為力(張敬軒)

最受歡迎合唱歌曲獎:
金:拖字闕(王浩信+方皓文)
銀:天色多藍(李克勤+小剛)
銅:山歌(側田+吳雨霏)

最受歡迎創作歌星:
金:鄧麗欣(創作歌曲:等你約會我,日久生情,我未願意)
銀:王苑之(創作歌曲:面具,真心話)
銅:關智斌(創作歌曲:勇氣情歌,二十出頭)

傑出表現獎:
金:吳雨霏
銀:關智斌
銅:關心妍

最受歡迎男歌星:
張敬軒

最受歡迎女歌星:
鄧麗欣

                               

刊登時間:2007-07-22 12:45 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]