sorry呀>.<咁耐冇打blog....呢排好累呀
...冇乜時間打
24-7-07
星期二...我同屋企人去左海洋公園...好多人...好熱
...
我地一去到立刻玩激流..排左成1粒鐘....不過玩果5分鐘
!!唉......
之後去睇海豚...熊貓...
我同我表哥玩左2次跳樓機...1次瘋狂過山車...1次海盜船...1次飛天千秋
...
不過排隊排左好耐先玩到
!!
麥當當又勁多人...條隊亂到7彩...都唔知點排
...
之後去左餐廳食野...d野貴到爆...食左大約$200..唉
之後7點幾走....始終都係冇玩到「月」鄺飛車...好失望
!!!
之後去同屋企人食飯....成12點幾先番到屋企!!
25-7-07
晨早起身番學校...番學校之前去左麥當當教人(童軍)做log~!
我都唔係好明...份野今日要交(25-7-07)..但佢竟然未做過
...佢係荃灣24旅ge林嘉祺
!!!
佢乜都話唔識做...好似要搞到我幫佢做咁!!真係....唉
!!
今晚7:00係鑽石山MTR等...去Camp呀
(探險章訓練班)
with"司徒"青蛙 N' 番茄魚!!
我地6點半去到....之後去左荷里活麥當當hea左一陣
~!
點知見到好多人(童軍)去到.....原來佢地咁早去到係去抄野...佢地果果都話唔識做
...
佢地有冇聽書
???
果果d answer都參唔多...比佢地激死
!!
2100去到西貢赤徑....分隊行(exciting!!)
夜晚行山...你地試個未??我試過啦
!!
去到campsite大約10點幾!!之後立刻紮營...
人地其他隊帶shelter!!我地就帶個營去...焗到嘔電
!!
之後呀sir叫我地出黎訓...比個營比d女仔訓!!
之後我地個個(不包括女仔)..都出哂黎訓...
杭張地席訓...勁多蚊!!個shelter又漏水...搞到d野濕哂
..
果晚我訓左3粒鐘!!夜晚凍到死!!
26-7-07
6點幾起左身!!之後煮早餐
8點幾去「柴爐」..姐係玩生火...姐係玩火...不過係合法地玩
!!
10點幾去赤徑青年旅社做先鋒工程...
唉...我唔想打啦
...
4點幾走..累到爆!!