DeViL__LoVe            
                                      Future and Future
]..+╯那`|!°◆ |* 一句的絕交︴令我心淡*┘
 
matthew1204
暱稱: DeViL__LoVe
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
唔用blog了~
儲錢...
unhappy camp
我不過....痛哭了
好忙
文章分類
全部 (207)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
Rupert-Music
xange教室
協和小學下午校
荃灣聖芳濟中學
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 207
留言總數: 121
今日人氣: 0
累積人氣: 3331
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 6 月 17 日  星期日   晴天


2007-06-17 滿足

hello!講番星期五。

星期五考中史英文作文

中史: 好白癡!!!我真係唔明我想點!!扣左10分!!連汁分ge地方都汁唔到。地圖果到...人地問你元朝ge首都係咩...我又唔睇題
        目... 冇左3分.....連埋其他冇左10分!!

英文作文:ok易

我驚英文2卷唔合格!

e家努力地溫緊世史電腦.....聽日考啦!!!

                               

刊登時間:2007-06-17 07:52 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 6 月 14 日  星期四   晴天


白癡仔!~ 無奈

今日考GeographyBible!~

地理: 好多人都話好難...我都覺得幾難下.....我果d垂直間距錯哂!!
         應該有8字頭^_^

聖經 :低能嫁....1個鍾頭要做哂....長問答出耶穌釘十字架...寫到我手軟.....寫到滿哂...
        填充有1個唔識....
         做左大約30分鐘到....仲有3part未做...包括:社會及個人分享題(又係寫勁多野)!
                                                                      查經地圖

之後我立刻做地圖先....10分汁到!!之後做社會及個人分享題....亂寫(冇時間啦!!)應該都有10幾分到...26分滿分
之後做完社會及個人分享題已經11:40....11:45收卷...但我仲有查經未做呀!!
之後係咁做....係咁做....點知查經果part做左落問題卷到!!!!頂!!!冇左10分!!

1個鍾真係做唔哂!!同埋我發覺自己好低能....最後5分鐘.....駁命做查經...仲要做左落問題卷到!!

                               

刊登時間:2007-06-14 09:32 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 6 月 12 日  星期二   晴天


ExAm 開心

琴日考中文1卷同2卷
1卷(作文): 長文果到我作「我真的哭了」..我講我偷呀哥d野...不過係假嘅!!

2卷(語文運用+聆聽):聆聽幾淺...唔知點解d人話好難
          語文運用都幾淺..係閱讀理解都幾難..真係唔知點解d人會話好難

今日考英文2卷同3卷
3卷(聆聽+閱讀理解)1個半鐘頭::聆聽都幾易miss wu出喎! 之後comprehension死哂...9個字做100分ge卷..上次9個字做50分ge卷...點有時間做呀!!我最後係做唔設...剩番最後果part ...13分冇左!!

d死人comprehension真係9到不得了..有1part係填詞語..e.g:H_ _ _ K_ _ _(Hong Kong)
 條題目係話「fill in the blanks...the first letter of each word is given to you」

條題目就好似上面:H_ _ _ K_ _ _(Hong Kong)咁...但係答題紙係冇間線(_ _ _ __)只係一條直線..
咁fill in the blanks喎(_ _ _ _)咁樣先叫blanks喎...咁所以應該答案係(H o n g k o n g)紅色字先係正確answer

                               

刊登時間:2007-06-12 06:16 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 6 月 9 日  星期六   晴天


樂理

今朝訓到9點..之後就做數(暑期功課)..做定先..又可以溫數..又可以做d暑期功課
之後到1點..出門口..去葵盛伍少梅中學樂理

我去到大約1點9..但d人全部到齊哂咁滯..嚇死我..我以為我遲到!!
2點開考..3點半就走啦!有幾條好屈機..開頭我都比佢跣到..之後check先岩
原來之後諗諗下發覺scale錯左1條..早之唔早走啦!!

應該有8字頭..
要等成6星期先有成績出!!有排!!

番到屋企..繼續做數!!
仲有2日考試lu..

                               

刊登時間:2007-06-09 10:21 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 6 月 8 日  星期五   晴天


唔捨得2A呀! 無奈

今日係最後上課GE日子,星期一就要考試啦!!好唔捨得2A班GE各位同學呀!!
PE  :葉SIR冇番...自修

MUSIC :MISS WONG冇番...自修again!!

中文  :派薄...我課外讀物<綠野仙宗>工作紙17/20呀!!好高分呀!!          
   短文18/20!!哈哈!!!之後,默書簿..有6次100呀..Miss kwong獎左個file...幾靚

lunch: 同膠紙...肥蕭..關浩林..boey..yy去食飯
   最後一日(上課)都同班fd食!!

班主任堂 :miss wu請我地飲汽水..因為班會有錢剩

   肥蕭∼  

 膠紙   膠紙∼∼

                               

刊登時間:2007-06-08 06:57 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]