DeViL__LoVe            
                                      Future and Future
]..+╯那`|!°◆ |* 一句的絕交︴令我心淡*┘
 
matthew1204
暱稱: DeViL__LoVe
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
唔用blog了~
儲錢...
unhappy camp
我不過....痛哭了
好忙
文章分類
全部 (207)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
Rupert-Music
xange教室
協和小學下午校
荃灣聖芳濟中學
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 207
留言總數: 121
今日人氣: 5
累積人氣: 3350
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 5 月 25 日  星期五   晴天


忙爆呀!! 驚訝

又好耐冇打blog啦!!!sorry....我勁忙呀!!!我都唔知點解我咁忙!!!

琴晚做project learning做到2點幾,訓左4粒鍾...未試過咁夜訓,做果d數據分析真係做到我想死!!
又冇人幫手做喎(除Halo同Mars之外)...有3-4個冇乜點做個野

今日早上6點起左身...叫daddy教我英文
因為我放學佢就番左工,我番學佢又未起身,所以一有唔識就叫daddy早上教我!

放學...見miss poon...交project learning d野...佢話我地組做我好好喎!!
(當然啦!)我這份project做得好,背後係要負出辛苦同努力!!要記住..e個世界係冇不勞而獲嘅野

去完功課輔導班...去miss lee到畫畫,畫到7點半ben chan佢地果組(project learning)做到成8點半...佢地果組做得勁好!!win硬!因為背後有miss lee!

星期一至星期五放學去功課輔導班(everyday)
星期三功課輔導班完左之後去學琴(逢星期三)
星期四功課輔導班完左之後去學木笛,樂理(逢星期四)
星期五...圖書館當值(逢星期五)

星期六(明天)...去義工..之後番童軍
星期日..野外定向

下星期一,放學打班際辯論,希望win啦
之後去讀書王比賽希望win啦!
下星期二,去聖經故事演講比賽。亦都希望win啦!

真係好忙!!

                               

刊登時間:2007-05-25 10:21 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 5 月 18 日  星期五   晴天


下雨天

今日同平日一樣....冇咩特別

一朝早....番左圖書館....遲左番圖書館呀.....唔好意思呀...成7點8 先到^^
之後中文....miss kwong冇番.....我成堂自修....溫中史...
recess....上去staff roommiss poon.........傾project learning d野
我果組d進度好慢呀.....點算....有2個組員好唔合作....咩都唔做

放學....去功課輔導班....見到patpat....佢係一個f.7的師兄....ok啦....冇咩點....幾nice...哈哈

補完...番屋企.....點知落雨....落左車避左一陣雨...但個天仍繼續落...
之後就跑番屋企.....濕哂....^_^

                               

刊登時間:2007-05-18 06:44 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 5 月 15 日  星期二   晴天


辯稱@.@

今日打辯論呀!!好開心呀!之前我地班就搞個辯論比賽.....就係自己班內嘅人玩...
miss kwong之後就係果次比賽中表演好嘅同學去參加中二級班際辯論比賽!!
我被miss kwong揀左呀!!我,司徒柯偉豪柯偉建....傾傾傾....最後我做主辯@.@!

哈哈...我地昨天先至開始傾....我份稿作左成晚.....變態嫁....成900字.....4 分鐘!!
題目係「學生應穿校服上課」我地2A係正方....
^^哈哈
我講左3分01秒!
..我地今日果場係對2C....佢地咩準備都冇....又用電腦print d野出黎....之後比評判收左!!
因為辯論係唔比用電腦嫁...一定要手寫!!

我首先已經介哂個題目....好長...唔多講!!
之後最好笑嘅係....反方問我地....「咁正方主辯(即係我)剛剛話穿校服係要樸素...咁唔好著3丫!!」
之後我即答...「香港係有條法例係唔比人唔著3出街嫁!」佢地即刻o哂咀!!

最後我地win呀....下一場就係對2D...古唔到原來2D都係咁勁!!
如果下一場都係我地WIN.....咁我地班就係中二級班際辯論比賽之冠軍!!
希望黎緊E次我都有份打!!!!!

                               

刊登時間:2007-05-15 09:12 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 5 月 4 日  星期五   晴天


又有悲,又有喜 無奈

今日...係個悲喜交集的日子。

說喜吧!

今天.....我升職啦...我由圖書館見習幹事升到圖書館幹事....好開心....終於有章啦!

悲!去左留堂班!

原因係我冇交音樂導師信!!原本係星期四收....因為我星期五學琴,先見到鋼琴老師...佢先可以比番張導師信我...咁星期四未冇交囉!之後miss wong叫我星期二交番比佢....佢今日就留左我堂.....

佢又話叫我交番就得....之後又留我堂...好茅盾!!

我個良好記錄就比咁打破了...仲以為可以試下全年交齊功課添...心已碎.....

                               

刊登時間:2007-05-04 08:46 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 4 月 29 日  星期日   晴天


野外定向比賽 鬱悶

今日係野外定向比賽......我當然打醒12分精神啦!!

地點係白石橋(係荃錦果頭).......一早就去荃地恆等齊人先去......不過有人遲到....仲遲得好耐添....
我地就唔等某人......去搭小巴到川龍.....點知要排成條街先上到車.....鬼咁多人...

去到啦.....又行好耐先到賽事中心.....去到hea一陣就出發......第一個出係李卓文....之後就係怪獸....番茄.....風景....先到我出發...不過我地嘅出發時間唔係隔左幾耐....

到我啦....當然第一時間跑去身一個point啦......點知遇到分叉路....繼續行....行行下....唔對路...原來我睇錯map....一來一回冇左成30mins!!!

行行下....找不到第一個point.....咁我梗係找到啦....d路根本就唔係路黎嘅....行唔到...仲有成10個point....癡線嫁.....好辛苦呀....番終點....我嘅時間係1小時58分56秒....算快啦....我全程都冇投過....但我到最尾跑唔郁呀...

原來范啟宇馮景森一早走左....佢地比人取消資格....佢地亂咁蓋印.....一地話明要順序去point...佢地就唔係....亂咁去...連隔黎組嘅point都蓋埋印.....吹漲

我搭車時想嘔...因為成肚水....之後又嘔唔出喎....冇野嘔喎

起累....聽日都唔知番唔番到學?!

                               

刊登時間:2007-04-29 03:05 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]