DeViL__LoVe            
                                      Future and Future
]..+╯那`|!°◆ |* 一句的絕交︴令我心淡*┘
 
matthew1204
暱稱: DeViL__LoVe
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
唔用blog了~
儲錢...
unhappy camp
我不過....痛哭了
好忙
文章分類
全部 (207)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
Rupert-Music
xange教室
協和小學下午校
荃灣聖芳濟中學
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 207
留言總數: 121
今日人氣: 9
累積人氣: 3354
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 4 月 27 日  星期五   晴天


哈哈

好耐冇打blog啦!!!(開場白)

上星期.........係外評呀....好緊張呀....有一日放學接見我.....問左好多問題~!全部都係好難搭嘅......但我梗係答到啦^^

前幾日....result出左.....評得我地好好....d老師笑到四萬咁嘅口^^.

係呀......e掛派左卷....好差呀....
癡線嫁....數學2份都唔合格......仲要係2份都40幾分....勁勁勁unhappy.......
嘩大佬....我做左好多數喎....但係都唔合格唯一最高分嘅係中史...得個89分.....我覺得自己好低能....成日錯哂d唔應該錯嘅野!!!如果唔係就有92分啦!其他科....唔好講啦....普普通通啦.....

昨天....肥龔個計算機比人踩爆左....佢係咁哭....我係目擊者....小息完左....prefect叫我地排隊....我當時汁緊野....
就見到劉xx(唔講名啦)就踩個書包.....之後就要寫「口供紙」.....
最後係黃xx賠....佢成個人企係個書包上面喎

點解肥龔會比人搞......因為佢數學92分.......

                               

刊登時間:2007-04-27 07:25 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 4 月 18 日  星期三   晴天


外評呀 開心

今日外評呀!!唔知點解冇揀f.2級喎
所以聽日比人睇堂嘅機會好大!!

EnG(1):去左library....reading

EnG(2):power point presentation.....我地組最good呀!!當然我放了很多時間吧!

BK:上堂...交燈籠....其他人整得好靚...我果個...唔好提...

IS(1):做實驗.......好好玩呀....

IS(2):講書囉....

MaTh: 繼續教三角比.....成日唔記得哂sin"cos的公式

PuToNgHuA: 好無謂....悶到訓教!!

GeOg:教完水循環啦!!

                               

刊登時間:2007-04-18 08:57 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 4 月 14 日  星期六   晴天


野外定向 開心

今日去左野外定向........去白石橋

 分2組.....我同司徒....范啟宇同陳冠樺一組!!

我有個point找極都找唔到

我累呀!!訓 lu 88

                               

刊登時間:2007-04-15 12:16 AM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 4 月 12 日  星期四   晴天


2007-04-12

今朝番到去就班獎.......好開心..Miss Wong 係全校同學面前頒左2個獎比我呀!!!一個係中音笛冠.......another one係高音笛亞軍!!!勁開心 呀.......心情難以形容!!!!係哦...外評最後揀boey!!

IS :仲以為派卷添...原來教書!!!好悶...最好笑就係玩推車仔果到....
     小曾曾坐左落去滑板車到....張智傑又坐...
     點知竺SIR小曾張智傑.....點知推極都唔郁!!!笑死!!
     P.S.今個課題係「作用力與反作用力」^^

Recess: 好多人恭喜我....恭喜我攞獎...
             好多謝我班好同學呀!!!

Maths : 好彩冇派卷....派左都唔想睇!!!可能個成績係低到40-50分!!
             Maths 1 +2卷都勁難!!!連d勁人都話難!!

Chin : 派卷!!正~
          Miss Kwong真係好人....很派卷!!閱讀理解個份就未派!!語文個份就59/70....其他好高....好多都60幾.!!
          梗係啦~我狀語果到錯哂....冇左5分....!!

Putonghua : 又黎左個新老師!!姓陳
                     佢個樣好得人驚!!開頭班人諗住作反....玩野...
                    點知呀sir竟然有辦法制止到!!好極.......從此我班d人對住e個呀sir都純如羔羊~!(我古下姐)
                    呀sir冇罵我地.....但班人識做!!!
                    我都唔明點解成日換putonghua老師!!!開學時係余sir教......之後唔知乜時走左...變左個呀婆教....又走埋....再變
                   莫sir教......又走..依家到陳sir!!!都唔知乜時....係咁換人!!平時都見到余sir番黎....但又唔教!!

lunch: hea....同boey去大叉樂食飯

eng: 上MMLC......好正~~

                               

刊登時間:2007-04-12 10:26 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 4 月 11 日  星期三   晴天


電腦壞左!! 呆滯

唉.我又5日冇打blog啦!!!真係唔好意思啦!!!大家係唔係發覺我成日唔打blog都大擺藉口呢?!其實我唔係想唔打..因為次次都好忙!!

前2-3日壞左電腦呀!唉...唔知乜事?

我依家要開始溫Theory(樂理).....6月頭第一個星期六就考啦!!!救命呀.......唔想咁快考住呀...未準備好呀!!

假如我pass左..我就可以考6級piano啦!!好其待!!

聽日番學啦!!唔知聽日派唔派卷呢??係就好啦!!

預計聽日派嘅卷: ScIeNcE ' MaThS ' ChInEsE ' PuToNgHuA ' EnGlIsH ' GeOgRaPhY

                                       (派好多卷喎)

                               

刊登時間:2007-04-11 06:54 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]