| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 4 月 27 日 星期五  |
| 哈哈 |
|
好耐冇打blog啦!!!(開場白)
上星期.........係外評呀....好緊張呀 ....有一日放學接見我.....問左好多問題~!全部都係好難搭嘅 ......但我梗係答到啦^^
前幾日....result出左.....評得我地好好....d老師笑到四萬咁嘅口^^.
係呀......e掛派左卷....好差呀 ....
癡線嫁....數學2份都唔合格......仲要係2份都40幾分....勁勁勁unhappy .......
嘩大佬....我做左好多數喎....但係都唔合格 唯一最高分嘅係中史...得個89分.....我覺得自己好低能....成日錯哂d唔應該錯嘅野!!!如果唔係就有92分啦!其他科....唔好講啦....普普通通啦 .....
昨天....肥龔個計算機比人踩爆左....佢係咁哭....我係目擊者....小息完左....prefect叫我地排隊....我當時汁緊野....
就見到劉xx(唔講名啦)就踩個書包.....之後就要寫「口供紙」.....
最後係黃xx賠....佢成個人企係個書包上面喎
點解肥龔會比人搞......因為佢數學92分.......
 |
| 刊登時間:2007-04-27 07:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 4 月 18 日 星期三  |
外評呀  |
|
今日外評呀!!唔知點解冇揀f.2級喎
所以聽日比人睇堂嘅機會好大 !!
EnG(1):去左library....reading
EnG(2):power point presentation.....我地組最good呀!!當然我放了很多時間吧!
BK:上堂...交燈籠....其他人整得好靚...我果個...唔好提...
IS(1):做實驗.......好好玩呀....
IS(2):講書囉....
MaTh: 繼續教三角比.....成日唔記得哂sin"cos的公式
PuToNgHuA: 好無謂....悶到訓教!!
GeOg:教完水循環啦!!
 |
| 刊登時間:2007-04-18 08:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 4 月 14 日 星期六  |
野外定向  |
|
今日去左野外定向........去白石橋
分2組.....我同司徒....范啟宇同陳冠樺一組!!
我有個point找極都找唔到
我累呀!!訓 lu 88
 |
| 刊登時間:2007-04-15 12:16 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 4 月 12 日 星期四  |
| 2007-04-12 |
|
今朝番到去就班獎.......好開心..Miss Wong 係全校同學面前頒左2個獎比我呀 !!!一個係中音笛冠軍.......another one係高音笛亞軍!!!勁開心 呀.......心情難以形容!!!!係哦...外評最後揀boey喎 !!
IS :仲以為派卷添...原來教書 !!!好悶...最好笑就係玩推車仔果到....
小曾曾坐左落去滑板車到....張智傑又坐...
點知竺SIR叫小曾推張智傑.....點知推極都唔郁!!!笑死 !!
P.S.今個課題係「作用力與反作用力」^^
Recess: 好多人恭喜我....恭喜我攞獎 ...
好多謝我班好同學呀!!!
Maths : 好彩冇派卷....派左都唔想睇!!!可能個成績係低到40-50分 !!
Maths 1 +2卷都勁難!!!連d勁人都話難 !!
Chin : 派卷!!正~
Miss Kwong真係好人....很派卷!!閱讀理解個份就未派!!語文個份就59/70....其他好高....好多都60幾.!!
梗係啦~我狀語果到錯哂 ....冇左5分....!!
Putonghua : 又黎左個新老師 !!姓陳
佢個樣好得人驚!!開頭班人諗住作反....玩野...
點知呀sir竟然有辦法制止到!!好極.......從此我班d人對住e個呀sir都純如羔羊 ~!(我古下姐)
呀sir冇罵我地.....但班人識做!!!
我都唔明點解成日換putonghua老師!!!開學時係余sir教......之後唔知乜時走左...變左個呀婆教....又走埋....再變
莫sir教......又走..依家到陳sir教 !!!都唔知乜時....係咁換人!!平時都見到余sir番黎....但又唔教!!
lunch: hea....同boey去大叉樂食飯
eng: 上MMLC......好正~~
 |
| 刊登時間:2007-04-12 10:26 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 4 月 11 日 星期三  |
電腦壞左!!  |
|
唉.我又5日冇打blog啦 !!!真係唔好意思啦!!!大家係唔係發覺我成日唔打blog都大擺藉口呢 ?!其實我唔係想唔打..因為次次都好忙 !!
前2-3日壞左電腦呀 !唉...唔知乜事?
我依家要開始溫Theory(樂理).....6月頭第一個星期六就考啦 !!!救命呀.......唔想咁快考住呀...未準備好呀 !!
假如我pass左..我就可以考6級piano啦 !!好其待!!
聽日番學啦!!唔知聽日派唔派卷呢 ??係就好啦!!
預計聽日派嘅卷: ScIeNcE ' MaThS ' ChInEsE ' PuToNgHuA ' EnGlIsH ' GeOgRaPhY
(派好多卷喎)
 |
| 刊登時間:2007-04-11 06:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 42 | »
|