DeViL__LoVe            
                                      Future and Future
]..+╯那`|!°◆ |* 一句的絕交︴令我心淡*┘
 
matthew1204
暱稱: DeViL__LoVe
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
唔用blog了~
儲錢...
unhappy camp
我不過....痛哭了
好忙
文章分類
全部 (207)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
Rupert-Music
xange教室
協和小學下午校
荃灣聖芳濟中學
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 207
留言總數: 121
今日人氣: 0
累積人氣: 3329
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 10 月 4 日  星期四   晴天


一敗塗地

好多日冇打blog!!!好唔得閒!!
星期一(1/10):上course
星期二(2/10):放左學去管樂團
星期三(3/10):放左學去上course...上到10點...
星期四(4/10):學笛
星期五(5/10):圖書館當值+放左學去上course
星期六(6/10):上course
星期日(7/10):上course(消防章測驗)

超唔得閒!!!敬請見諒!!
琴晚...上course上到10鐘...番到屋企10點幾!!!
11點先食飯!!
食完飯先開始背"蘭亭集序"...1點鐘先訓!!救命呀!!

今日背默"蘭亭集序"
75分...係咁啦!!5分1個錯字!!
放左學...立刻番屋企..
麥雞成日話我唔等佢!!
我今日小息已經同佢講左話唔洗等我!!!
佢話我冇講!!=.=

番到屋企...練penmanship...
練左好耐!!好多次啦!!
好核突呀...我d字!!
tim果d真係好令!!!

距離test仲有4weeks!!
但一科都未溫完/.\
剩係溫左geog ge第1課=.=

加油啦...潘偉康!!
唔好衰呀!!一定要考得好呀!!!
盡自己能力去做吧!!!
雖然你有咁多活動!!!
但我知你一定會達成你ge夢想嫁!!!

跑吧...

                               

刊登時間:2007-10-04 08:49 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 9 月 30 日  星期日   晴天


Fireman Course 開心

以後逢星期六都係好忙ge一日,
8:30-10:30 上英文補習班
10:45-12:15 上英文校際音樂節朗誦班
2:00-6:00 番童軍

係唔係好忙呢!~
琴日上完英文校際音樂節朗誦班立刻番屋企...食飯..
2:10出門口...去上消防course...
司徒搭47x join我
我係和宜合道運動場上車
冇位+飛車...
果陣以經2:25啦!!!
我3:00要去到佛教覺光法師中學上course!!

之後我用左個好聰明ge方法(哈哈)
搭48x...係城隧落...之後再轉49x N" 47x!

3:05去到!!!
好彩....未開始!!
超險!!
我分左組同司徒一組+4個唔識ge去西貢消防局參觀!!
yeah!!

我好想去消防局好耐啦!!到時一定比d相大家睇!!

琴日上左1日course...已經好想釣魚..
某幾part好悶...但又唔可以訓!!!
大家以後有呢個藉口---上堂訓教xd
同呀sir講....我唔夠氧氣呀...我要訓呀!!
笑死我..
大家以後上堂訓教可以有呢個藉口!
哈哈!

我聽日又要上course啦!!
去大埔洞梓童軍中心!!!

                               

刊登時間:2007-09-30 01:59 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 9 月 28 日  星期五   晴天


督魚蛋呀

今日上Pe堂...跑9分鐘!!
之後自由活動...打籃球.......
比frizen督魚蛋呀....仲要督左隻手指公!!!超痛!!!
唔知點彈琴呀=.=

2/10勁多功課交!!!有8樣到啦!!!
bio默書100分呀~

=.=

聽日又要一早起身....8:30- 10:30上英文補習班,10:45-12:15上 oral班,1500-1900上course!!
超忙!!
希望我快d過完聽日!!

                               

刊登時間:2007-09-29 07:15 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 9 月 27 日  星期四   晴天


Club Presentation 開心

hi~我個blog換左版面呀!~o唔ok呀?

前日....中秋節果日....下午去左青衣打badminton wif" 家軒boey N'青蛙!!
我終於用到右手打波啦!!
我之後係用左手嫁!!比青蛙勸到我用右手打波!~

講番mid-autumn festival d野先!!
我果日9點幾去到大尾督...BBQ wif"my family~
有踏單車.....踏上個霸到...勁多人係到煲蠟!!!
好變態!!!

踏下踏下...好爽呀!!超涼!!!
將我d壓力同煩悶拋走哂!!!
超開心!!

大約玩到1點30分到....走啦!!!我姨媽佢地未燒夠...佢地繼續燒..
我同表姐佢地走先...表姐夫有渣車...點知好地有7個人....載唔哂~
我懶醒話自己識走XD
點知上左小巴先發覺冇巴士番歸!!!
死!!!

去到大埔墟火車站...一架去旺角ge車都冇!!全部都係去大尾督!!!好9呀!!
之後9秒9飛去火車站,睇下有冇火車搭!!!
好彩!!!有!!!
不過上到月台「尾班車往尖東方向會於2分鐘後由本站開出」
超險!!!如果我miss左呢2mins...好就唔洗番屋企!!

去到mk...以5分鐘去左朗豪坊..搭小巴番歸!!!
超勁...3個字由mk去kc!!!

之後4:00先訓...第2朝10點先起身=.=
之後做功課!!!
夜晚12點幾先做完炸(哭)!!!
今朝又要6:00起身!!番圖書館!!!
唉...訓左6粒鐘都冇!!=.=
番學好辛苦呀!!!

今日學會presentation呀!!~
+油

冇上econphy....驚趕唔上課程!!!

                               

刊登時間:2007-09-27 06:55 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 9 月 24 日  星期一   晴天


Forever Friends 開心

永遠同謝家軒boey wong張宇添青蛙司徒番茄鄭明俊肥蕭叮噹long(小學fd+一世都係fd),永遠都係好好好朋友!!!如果我點溜左你個名!!話比我知!!!

今日swimming gala!~超無奈!!!
今朝訓到7:45起身,之後上travian同食早餐
之後再練下琴!!彈好"無心戀唱"啦!!超好聽!!!

下一個目標:彈好管樂團ge歌同想快d找到"愛回家"ge琴譜!!

8:45點車去青衣swimming pool@@
行行下見到膠水!!!
一齊去!~
去到...又見到好多fd+同學...仲有呀sir...
去到...見到d人掉頭走!!!
巨口話取消喎!!!
好o咀呀!!!
哂左我$10.6呀!!!
一來一回!!!

又唔早d講喎!!!
我8點幾上網已經見到雷暴!!!
之後打電話番學校...佢地話叫我照去...!
8:00學校都有人啦!!!又唔send SMS!!
搞到好多人都白行一趟!!!

走囉!!去同屋企飲茶!!!
之後番屋企打blog!!!

                               

刊登時間:2007-09-24 12:59 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]