| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 10 月 4 日 星期四  |
| 一敗塗地 |
|
好多日冇打blog!!!好唔得閒!!
星期一(1/10):上course
星期二(2/10):放左學去管樂團
星期三(3/10):放左學去上course...上到10點...
星期四(4/10):學笛
星期五(5/10):圖書館當值+放左學去上course
星期六(6/10):上course
星期日(7/10):上course(消防章測驗)
超唔得閒!!!敬請見諒!!
琴晚...上course上到10鐘...番到屋企10點幾!!!
11點先食飯!!
食完飯先開始背"蘭亭集序"...1點鐘先訓!!救命呀!!
今日背默"蘭亭集序"
75分...係咁啦!!5分1個錯字!!
放左學...立刻番屋企..
麥雞成日話我唔等佢!!
我今日小息已經同佢講左話唔洗等我!!!
佢話我冇講!!=.=
番到屋企...練penmanship...
練左好耐!!好多次啦!!
好核突呀...我d字!!
tim果d真係好令!!!
距離test仲有4weeks!!
但一科都未溫完/.\
剩係溫左geog ge第1課=.=
加油啦...潘偉康!!
唔好衰呀!!一定要考得好呀!!!
盡自己能力去做吧!!!
雖然你有咁多活動!!!
但我知你一定會達成你ge夢想嫁!!!
跑吧...
 |
| 刊登時間:2007-10-04 08:49 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 9 月 30 日 星期日  |
Fireman Course  |
|
以後逢星期六都係好忙ge一日,
8:30-10:30 上英文補習班
10:45-12:15 上英文校際音樂節朗誦班
2:00-6:00 番童軍
係唔係好忙呢!~
琴日上完英文校際音樂節朗誦班立刻番屋企...食飯..
2:10出門口...去上消防course...
司徒搭47x join我
我係和宜合道運動場上車
冇位+飛車...
果陣以經2:25啦!!!
我3:00要去到佛教覺光法師中學上course!!
之後我用左個好聰明ge方法(哈哈)
搭48x...係城隧落...之後再轉49x N" 47x!
3:05去到!!!
好彩....未開始!!
超險!!
我分左組同司徒一組+4個唔識ge去西貢消防局參觀!!
yeah!!
我好想去消防局好耐啦!!到時一定比d相大家睇!!
琴日上左1日course...已經好想釣魚 ..
某幾part好悶...但又唔可以訓!!!
大家以後有呢個藉口---上堂訓教xd
同呀sir講....我唔夠氧氣呀...我要訓呀 !!
笑死我..
大家以後上堂訓教可以有呢個藉口!
哈哈!
我聽日又要上course啦!!
去大埔洞梓童軍中心!!!
 |
| 刊登時間:2007-09-30 01:59 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 9 月 28 日 星期五  |
| 督魚蛋呀 |
|
今日上Pe堂...跑9分鐘!!
之後自由活動...打籃球.......
比frizen督魚蛋呀....仲要督左隻手指公!!!超痛!!!
唔知點彈琴呀=.=
2/10勁多功課交!!!有8樣到啦!!!
bio默書100分呀~
=.=
聽日又要一早起身....8:30- 10:30上英文補習班,10:45-12:15上 oral班,1500-1900上course!!
超忙!!
希望我快d過完聽日!!
 |
| 刊登時間:2007-09-29 07:15 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 9 月 27 日 星期四  |
Club Presentation  |
|
hi~我個blog換左版面呀!~o唔ok呀?
前日....中秋節果日....下午去左青衣打badminton wif" 家軒,boey N'青蛙!!
我終於用到右手打波啦!!
我之後係用左手嫁!!比青蛙勸到我用右手打波!~
講番mid-autumn festival d野先!!
我果日9點幾去到大尾督...BBQ wif"my family~
有踏單車.....踏上個霸到...勁多人係到煲蠟!!!
好變態!!!
踏下踏下...好爽呀!!超涼!!!
將我d壓力同煩悶拋走哂!!!
超開心!!
大約玩到1點30分到....走啦!!!我姨媽佢地未燒夠...佢地繼續燒..
我同表姐佢地走先...表姐夫有渣車...點知好地有7個人....載唔哂~
我懶醒話自己識走XD
點知上左小巴先發覺冇巴士番歸!!!
死!!!
去到大埔墟火車站...一架去旺角ge車都冇!!全部都係去大尾督!!!好9呀!!
之後9秒9飛去火車站,睇下有冇火車搭!!!
好彩!!!有!!!
不過上到月台「尾班車往尖東方向會於2分鐘後由本站開出」
超險!!!如果我miss左呢2mins...好就唔洗番屋企!!
去到mk...以5分鐘去左朗豪坊..搭小巴番歸!!!
超勁...3個字由mk去kc!!!
之後4:00先訓...第2朝10點先起身=.=
之後做功課!!!
夜晚12點幾先做完炸(哭)!!!
今朝又要6:00起身!!番圖書館!!!
唉...訓左6粒鐘都冇!!=.=
番學好辛苦呀!!!
今日學會presentation呀!!~
+油
冇上econ同phy....驚趕唔上課程!!!
 |
| 刊登時間:2007-09-27 06:55 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 9 月 24 日 星期一  |
Forever Friends  |
|
永遠同謝家軒,boey wong,張宇添,青蛙,司徒,番茄,鄭明俊,肥蕭,叮噹,long(小學fd+一世都係fd),永遠都係好好好朋友 !!!如果我點溜左你個名!!話比我知!!!
今日swimming gala!~超無奈!!!
今朝訓到7:45起身,之後上travian同食早餐
之後再練下琴!!彈好"無心戀唱"啦!!超好聽!!!
下一個目標:彈好管樂團ge歌同想快d找到"愛回家"ge琴譜!!
8:45點車去青衣swimming pool@@
行行下見到膠水!!!
一齊去!~
去到...又見到好多fd+同學...仲有呀sir...
去到...見到d人掉頭走!!!
巨口話取消喎!!!
好o咀呀!!!
哂左我$10.6呀!!!
一來一回!!!
又唔早d講喎!!!
我8點幾上網已經見到雷暴!!!
之後打電話番學校...佢地話叫我照去...!
8:00學校都有人啦!!!又唔send SMS!!
搞到好多人都白行一趟!!!
走囉!!去同屋企飲茶!!!
之後番屋企打blog!!!
 |
| 刊登時間:2007-09-24 12:59 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 42 | »
|