DeViL__LoVe            
                                      Future and Future
]..+╯那`|!°◆ |* 一句的絕交︴令我心淡*┘
 
matthew1204
暱稱: DeViL__LoVe
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
唔用blog了~
儲錢...
unhappy camp
我不過....痛哭了
好忙
文章分類
全部 (207)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
Rupert-Music
xange教室
協和小學下午校
荃灣聖芳濟中學
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 207
留言總數: 121
今日人氣: 0
累積人氣: 3323
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 10 月 30 日  星期二   晴天


自由了!

今日!!係我最開心ge一日!!終於test完啦!!
驀然回首!發覺自己好強!!好了不起!!
我唔係串!!
我test前咁多活動
又去camp....又orchestral band...又學依樣學果樣!!
but!!
我都應付到!!都冇一科考得差!!

其實分數係我心目中已不重要!!
我付出ge努力!!就係我最高ge分數!!

係呢次test!!我希望考到15名!!
唔得?得?
冇人知!!我盡了力!!考唔到都唔會灰心!!
下次再黎過!!

係呢次test!!明顯地表露出我的應付能力!!
咁多camp要去!!咁多野要學!!
但最後我都逼到我自己好辛苦!!
我成日都好想放棄!!
我很累....很累!

but  我以「try your best!」做我ge座右銘!!
盡力嘗試!!

逼得太緊!!會做成反效果!!
屋企人冇要求我要考到15名!!
但我自己也想嘗試!
10幾名ge名次!
我真係未試過!

但也是一種對我自己ge嘗試...挑戰!

有同學話我好勁!
無錯!我係好勁!(唔謙啦)
我係處事上係真係好勁!
沈重的學業!!不勝枚舉的活動!!
我也應付得到!!
冇野再難到我!!

你能好似我咁!你都係好勁!!

try your best!!

                               

刊登時間:2007-10-30 11:39 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 10 月 29 日  星期一   晴天


Maths2死得慘重!! 感動

今日test maths ,chin. hist. , hist!!

math2:死左!!冇時間做!!45mins...做34條數!!
           我係第2頁哂左好多時間去計!!
           去到第3頁!!剩番15mins!!!
           冇時間!!唔識做!!即飛!!
           去到最後5mins先做哂!!
           之後將唔識果d亂填= =
           冇計啦!!冇時間去諗啦!!唯有亂填!!好彩係mc姐!!
           我係math1份卷做得好好!!有1條唔識!!
           but我做哂and make sure我岩哂!(第11條除外)
           math2已經死左啦=.=

chis:份卷淺到爆炸!!but我又錯埋d無聊野=.=
       e.g. mc已經冇左1分!!
              填充冇左2分!!
              歷史資料題唔知!!好驚!!好多野都係亂吹@.@  希望岩啦><
              長問答!!滿分!!
              9+28+25+30=92分!!
              哈哈!!
             我估下炸!!
       test緊時miss yeung係咁撩我傾計!!問下係唔係我地班上miss廖堂都係咁嘈?= =

hist : easy!!!but....好好彩!!我夠時間做!!
         好多人死左係long question!!佢地唔係唔識做!!
         而係冇時間做!!!
         好慘!!
         我寫到手都跋埋!!
         miss yeung又係test緊時問我野!!
         當我做緊LQ時!!佢問我!你選文定理?
         左住哂= =我做唔哂係唔係你比番d分我?
         仲有!我是誰果到!!又一條係問「我是世上第一個共產國家!」
         我答左蘇聯!!唔知岩唔岩= =
         好多人答俄國!
         but俄國成立左共產國家就改名做蘇聯!!

明天test physics, economics,geography!!
add oil!!考埋明天我就自由了!

明天test完跟miss lee去睇展覽!!邊個去嫁!!去ge你地帶唔帶相機?

                               

刊登時間:2007-10-29 01:08 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 10 月 27 日  星期六   晴天


history long question~ 滿足

今日訓到10點幾!!
睇一陣電視!!hea一陣!
2點幾溫書!!

點知呀哥d fd番屋企打機!!吵到死!!
去左自修室溫書!!

溫到6點!!番home~
我history long question殺左4個points!!
仲有2個points!!
今晚ko埋佢!!

明天主要溫phy + 做數
覆溫history
chis + geog +econ

我呢家(18:13)好頭痛呀~
又作嘔作悶!!

考試壓力証!!!
我每次一test/exam都係咁!!

好暈!!唔打!

                               

刊登時間:2007-10-27 06:14 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 10 月 26 日  星期五   晴天


讓我放鬆下吧! 開心

唉....終於test哂最難果幾科啦!!!
chemistry : 金水入左院!!請左個代課教!!佢又話唔考第2課!點知又出左第2課!!
                   仲有!!有d英文書都冇!!都唔知佢(金水)點出卷!!!

biology : 識識地!!有2條英文唔識!!
              我有興趣讀bio...but i don't to choose science subject!!

math : 有一條唔識!!應該都有8字頭!!

chin : ok啦!!有幾條做錯左!!

eng :嘩!!唔好提!!估唔到wini出卷出得咁難!!listening完全聽唔切!!!
        GE卷就一般啦!!

今日放左學去買冷3+運動褲 wif梁伯!

今日要大訓一番!!

chinese history :溫完
history : 未溫lq
geog :溫左
econ :溫左
physics:未溫過!!

test埋星期一二!我就自由啦!!

呢次test目標!!全級15名內!!

以下係我溫書ge情況  

一堆書><

我自己果本bio note(我自己寫嫁)


數學classwork  gd呀~

                               

刊登時間:2007-10-26 01:16 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 10 月 23 日  星期二   晴天


好僧柯偉建

星期四test啦!!
星期四test chem,bio,math!!!
3科都唔掂!!!
chem同bio冇乜點溫!!剩係睇過!!
明天放假!!!正!!

計劃明天8:00起身溫書!!
3點去圖書館自修室溫書!!~
明天一定要煲爆chem 同bio><

今日放早!!!~12點2放!!~
去左補課!~補英文!!補到1點鐘!!
食飯!!2點返到學校!!orchestral band
好心佢啦!!test仲有orchestral band!!!!!
溫書啦!!

完左....去左art rm 雕畫!!!
好煩呀~雕到6點鐘!!
好慘呀!!miss lee 唔比我走!!
7點番到hm!!溫書!!

好僧柯偉建呀!!
今日我去左art rm雕畫!!wif 家軒,肥程,柯氏2兄弟,陳梓彥!!
傾下計咁!!傾到d人講粗口!!
講到王業博@!話佢有講粗口!!

之後番到hm...開MSN...立刻比王業博轟炸!!
勁質問我!!
之後肥程又收到order!!同佢傾一陣計!!
傾係邊個話比王業博聽!!
開頭以為係謝家軒!!

之後打比柯偉建!!
佢話佢自己講比王業博聽!!
見的係唱衰肥程!!

柯偉建好乞人僧呀!!
無錯,...係我講個話題出黎!!
但係柯偉建係特登咁做!!!
好cheap呀!!~

身為班長!~
學人煽風點火!!
點做班長呀~檢討下啦!!

之後家軒又唔信我講喎!!

唉!!

柯偉建係個超級乞人僧ge人!!
又出貓又盛!!
都唔知佢點做班長!!

 

                               

刊登時間:2007-10-24 12:35 AM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]