| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 10 月 19 日 星期五  |
| 去camp啦 |
|
hihi~
我星期三放左學去雕刻!!!

上面係我幅作品
名為""鬼影鐘樓""
上面果個梗係我啦!!!
影in art room~
明天去camp啦!!
今日ko左中史!!
進攻history!!!
務求今日之內ko history!!!
(一定冇可能^^)
努力溫書啦!~唔打啦!!
 |
| 刊登時間:2007-10-19 06:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 18 日 星期四  |
大傷風  |
|
我辛苦呀~今日成日都包雲吞!!
由第一堂就開始傷風!!勁流鼻水!!!好辛苦呀~!!
點解要到test先搵d咁ge野黎搞呀!!~
我唔可以病嫁!!病左實考得唔好!!!~
今日上英文堂(oral)....外籍teacher教!!
佢無啦啦罰我企!@!
頂!!!我飛個紙牌比施竣銘姐!!咁都要罰企牙!!
超僧佢!!!
我又冇講野!!咁都要罰企!!
我飛完之後我望一望佢!!
佢就叫我罰企!!
我身為班長...我覺得超糯!!!
放左學去葵芳考試...考秘書章!!pass左!!
放到去...學笛!!!
仲有7日!!!加油!!你掂ge!!
 |
| 刊登時間:2007-10-18 09:55 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 17 日 星期三  |
| camping,dictation... |
|
好耐冇打blog啦!!!就test啦!!!我淨係溫左geog同econ!!!中史溫左少少!!!
努力呀!!!要狂溫書呀!!!
上星期六日去左camp....冇咩野!!!
黎緊呢個星期六日我唔想去呀~~!呀sir唔比!!!我唔去就遲d擇日重賽!!!
test啦!!!我仲有maths,phy,chem,bio,hist,bk,chis未溫呀!!!
剩番8日!!!~夠時間嗎??
所以,...大家識do啦!!見我開msn都唔好找我!!!我溫緊書!!
有咩就講低啦!!唔好係到講完一句hi之後就話冇野講!!!我僧呢d人!!
first experience!!!~默書0蛋!!
真係第一次..小學,中學都未試過!!~好失望呀!!
5分一個錯字!!我漏左5句!!已經0分!!
好多功課呀!!maths ok難!!!複利息果到...依家先識!!
我唔想做功課呀!!我想溫書呀!!!
明天bio又要dict
hist又要quiz!!
救命呀!!!help me please!!!
i feel many and many pressures!!
The pressures come from my homework and Scout!!
I want to get higher marks in this test!!!
But I have so many activites !!
I wanna cut some activities!
I will choose Art subject!!
I think Science subject is very difficult for me!!
I don't understand Phy~
Also Bio~
Matthew~Use of your power!
I know you can handle all the things ~
Although you have many activities
but...I know you are the best of handle!!
You allot your timing is well!!
Go to your target!!Use your target for your studying!!!
You will be the star of SFXS!
 |
| 刊登時間:2007-10-17 11:47 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 10 日 星期三  |
好多功課!!  |
|
好多功課呀~25號test啦!!!未溫過書!!!
maths好難呀!~好容易計錯數!!!哈哈!!百分數亦係我另一個弱點!!!
bio默書=90分!!
冇溫過=]
中文默書=75分!!
背默成篇古文....錯一個字5分!!
75都好好啦!!boey100分呀!~超勁呀=]
history好多野背呀!!!
economics又係..
中史又係...點溫呀!~仲有15日!!要殺哂咁多科...唔知得唔得!!!
係呀~我即興作左首歌呀~好唔好聽呀!!錄得唔係幾好!!!
哈哈~
真係我作嫁!!
肥蕭成日話我冇練琴!!!我有呀!~一星期先夾得個一次...點知佢幾快呀~
我有對拍子機彈嫁!!!好鬼知佢無啦啦話我慢左!!
慢左=冇練??
係2回事!!
我清者自清...問心無問愧....你鍾意點講就點講!!
post番果日去消防局d相先!!

消防局門外~

救護站!!

my team's members

鋼梯車!~

細搶車~!
 |
| 刊登時間:2007-10-10 09:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 6 日 星期六  |
| 係唔係有問題呀? |
|
我琴日放左學去交通學會到開會!!我係文書呀~哈哈
之後開到4點30,立刻番屋企!!事關我7:00要去到大埔羅定邦童軍中心上course!!
上露營course!!!呢個係我夢寐以求好想上ge course
去到大埔羅定邦童軍中心....比我一種好特別ge feel!!
個設計好古典同好似hku咁!!超令!!
入到去個講堂!仲大!!
呢個course係我咁多course之中最comfortable ge一次!!!
10:00散水!!!同其他童軍一齊傾d露營計劃書!!
11:00番到home!!食飯!!有班超低能ge人係msn到勁add人!!
add到我部機short左!!!好乞人僧呀!!關我鬼事咩!!
你地玩未自己玩飽佢囉@!!唔關我事喎!!
之後王業博又係到講出口!!!最cheap!!!最僧人講粗口!!!
講粗口係一d冇讀個書ge人先會講!!
係咁係到講粗口!!!
煩就大哂咩!!煩就可以講粗口咩!!!
我都比人班無聊人搞到好煩!我有冇講粗口!!!
趕住做計劃書!!比班死人頭搞喎哂!!!
我打一隻字!!佢地就係咁震!!
我離開左對話....又唔知邊個add番我入去!!!
擺明係到玩野!!!
之後封鎖左某d人!!
聽日又要晨早走左去上course...唔係班人搞搞共!!我一早做完個計劃書!!
最衰係你!!!
 |
| 刊登時間:2007-10-06 07:56 AM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 42 | »
|