今日呀…有個女仔白痴架!
佢就冇啦啦係英文堂大大聲聲罵黎志剛『嘈嘈嘈,嘈夠未呀?』
黎志剛冇應佢bor…跟住我周圍d人都話『白痴!』
咁佢真係白痴bor…唔怪得人既..
我果時好好奇…好想知道黎志剛點解會比人罵…
於是我就係午膳返屋企中,問佢:『你做乜野比余菲<---個女仔既名..罵既?』
佢就話:『哼…佢唔識做張英文W.S,係度狂搞我..叫我教佢!我唔教佢,佢未發皮氣囉!唔怪得我格,佢犯賤咋馬..』
我即時覺得個女仔…好白痴...
又到左今日lu...唉..講起今日..
哇!!幾慘呀//?!要排隊喎..辛苦死我喇..
家政冇得上..因為老師唔做乜..唔返喎..哼><
跟住就有個老師代課..佢幾好人既,比我地反棋之類既野…不過我唔熟好多人...慘慘慘↓
就冇反到…喇!..
跟住老師佢就話有隻碟『荒失失奇兵』..都唔知講咩既//?!傻傻地架...
好快又放學lu..跟住miss就話映班相..唔知我映成點既呢..?!^^"
跟住就接細佬,見到我果班既任振婷喎//say個hi..就bye喇..
分享到呢道...
今日去啦啦隊..係度派衫..無奈=.=
件衫...紅當當...點著出去..做啦啦隊呀..?!
佢仲話..茶指甲油.唉!!
d人聽到可以..不知幾happy..
發姣得佢地丫..我呢//?!
就係果個時候嘔緊電喇..><"
今日呀…我先做功課..
好魚tim..係囉…因為要落去丫馬!唔好怪自己^^"
籍口離架<---唔洗理上面d野架..
今日幾happy..同牛丸佢地傾計..好搞笑tim..
可惜..時間過得好快..聽日又要返學lu..><"
唉//可能..1個禮拜都等死我..講笑姐//
係咁啦;:''88
早抖..
<---好似我同我呀妹咁..開心d//靚d架^^"
今日..黑仔啦!!
比人疾..又話呢野..又話果野...
唉!!想調位呀,,調去邊度都得~~只係唔想同果條死肥仔坐=.="
成日係度逼住哂//搞到我要講粗口...
佢條粉腸丫...頂佢唔順呀///又唔知自己肥喎..
真係以為自己好fit牙,,?!
係度掗住哂我個位,.,正一粉腸