係咪話..
買左只係我之前鐘意既手機既~!
竟然我牙妹打比我話係買左我宜家鐘意哥部手機喎!^^
好happy牙...好靚牙部手機
今日...
除左我..成家人去左姨媽屋企,,,
咁呢我牙爸就見到我之前鐘意哥部手機...就打過離問我買唔買喎~!
咁我宜家都唔係鐘意個部手機啦...=.="
咁我就話唔係好想要個部喎~
佢就話唔要牙..咁就要等成個月,值得咩??你唔買既話,咁我以後都唔買比你..
咁我遺有答應佢喇><"