melodykong
暱稱: [+×..MeLoDy..★╯
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
芝麻綠豆的11111天....
MondaY=]
about today...
去姨媽屋企子"
返來囉.."
文章分類
全部 (107)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 107
留言總數: 30
今日人氣: 12
累積人氣: 1976
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 9 月 9 日  星期六   雨天


今日睇碟呀..// 滿足 分類: 未分類

今日去左魚旦屋企睇碟..《死神再3來了》....好核突架..!!

今日好happy喎..因為有野做丫馬..^^"

我要求好低姐~果圖戲有d恐怖既...不過好核突...!!

唔係好想再睇呀.,.唉///聽日唔知有咩做呢?!

有野做call我喎..唔係就...講你知未冇驚『喜』囉..

然之後..就去左東薈城食野..呀媽買左部打印機比我..呀爸買左部k610i比呀媽..^^

都幾好既..有打印機..然之後..由10點幾搞打印搞到機宜家喎><"

所以宜家先on...嗯..我覺得呀媽部手機幾靚呀...好似已經有d鐘意平機喇^^///

可能會換天..!!

2006 年 9 月 8 日  星期五   晴天


好反喎---->今日^^ 開心 分類: 未分類

今日都幾好反喎...mu..講d野你地知丫!!

我地班d人呢,,,好好笑呀^^"

哈哈..我有1個fd比人話係"妖姬"...作為我個fd個fd..其實唔應該笑既...~!

係喇...你地有咩反呀?!分享下啦><

係喇...聽日返團契,,,喎~!!唔知返唔返好呀...''

係咁啦.,,出街呀..byebye

2006 年 9 月 7 日  星期四   晴天


唔好介意o... 愉快 分類: 未分類

唔好介意呀....我咁遲先黎...

係因為我呢排要返學...呀媽又唔比我反喎..

>^<haha...我下個星期先3:35放學呀...你地就唔同喇^^"不過你地有得反電腦..

朋友們..記住話我知你係學校點喎..你留言又好..點都好啦..

我好有興趣知道呀...咁等我講埋先啦~~

今日其實都ok既...不過頂唔順我隔離果位..就罵左佢幾句啦....

其他既都好搞野架...

笑到我差唔多"屎"左....第日先講啦...

2006 年 9 月 5 日  星期二   晴天


又激死人喇><" 呆滯 分類: 未分類

激死人喇...我個班主任呀..唔講道理~~既!!!哼..//黑人憎

本身呀//我問下佢我應該點做...要買返本丫定係點(暑期作業),,

佢係度狂罵我冇責任感..好似當果件事唔關我事...其實如果我係咁諗..我洗乜問佢點算呀...?!

佢都傻傻地架...東天d人冇個clever d既..(徐左我另外果個班主任啦).....

唉!!罵完之後//咁我更係要解釋啦...解完釋之後..佢冇野好講啦....係度話我有責任感喇喎...佢真係善變..

我搵左佢n次喇...冇責任感..?!佢隻眼有冇事呀..?!算啦...唔講喇...

我都係就快訓架喇....早抖喇.....

2006 年 9 月 4 日  星期一   晴天


東天...咁變態 呆滯 分類: 未分類

變態架...

今日個東天要我坐成2粒鐘....係度講埋d無聊野~~

我地頂唔順..嘈幾句..佢又係度話人冇耐性...=.="

唉!!又搞到比班主任散左我地幾句...搞左幾個字......

我就慘啦!!~就留左成半個鐘..有掛..?!總之冇人性...

欠交野同冇暑期作業,又要我寫4封悔過書//咩人離架..?!

慘死我喇..總係我最遲走....總之好黑仔啦><"