激死人喇...我個班主任呀..唔講道理~~既!!!哼..//黑人憎
本身呀//我問下佢我應該點做...要買返本丫定係點(暑期作業),,
佢係度狂罵我冇責任感..好似當果件事唔關我事...其實如果我係咁諗..我洗乜問佢點算呀...?!
佢都傻傻地架...東天d人冇個clever d既..(徐左我另外果個班主任啦).....
唉!!罵完之後//咁我更係要解釋啦...解完釋之後..佢冇野好講啦....係度話我有責任感喇喎...佢真係善變..
我搵左佢n次喇...冇責任感..?!佢隻眼有冇事呀..?!算啦...唔講喇...
我都係就快訓架喇....早抖喇..... |