今日平平冇奇..冇野好講呀><"
係既..我果1時時既..等我諗下先..
都係冇乜喎..有喇...
今日我地班有1個人生"非滋"...跟住比呀sir知道..
就呢..個個人就不停講野,,呀sir就用1句說話斬亂左佢歌炳喇..
就係話,,『乜你唔係話生非滋痛咩??』^^"
1針見血..
今日...雖然同魚旦..牛丸...佢地幾個反得好happy...
但係最終我都係唔happy...慘...
今日本身fishball約我出去傾下計咁..但係佢好快走左..
然之後得返我同思慧..所以未諗住叫陳嘉靜囉...
叫左佢出離..傾完1陣..佢就話..見到牛丸..同馮寶雞...
跟住就1齊傾喇...傾呀傾..就冇啦啦有1個call...叫咩買咩喎~~
總之就煩煩煩...我未費時煩囉...索性返屋企....點知又果野又呢野/!!!
最尾就係M記等..我呀妹竟然帶埋我呀細佬離喎..
煩到丫...搞下搞下搞到要呀爸落離先臭得到果隻細佬
真係煩呀~~
好悶呀今日///悶到死喇~
又唔想返團契,,真冇計..
下次寫返補數..bye
我越離越覺我果班d人好搞笑~~^^"
就講今日丫..我隔離果就寫錯左d格式,,我就講佢知~
佢就即刻大聲話:老師,我寫錯野呀..點算呀?
我心裡面就真係好想笑喇..可惜..冇><
係呀//我想講d野/..,就係原來黎志剛住係信逸樓個喎,,
所以今日呀..午膳同午膳返學校個陣都撞到佢..所以我地就好無奈咁望住大家..=.="
我都唔想禁無奈架..鬼叫我..冇膽識人咩.?!
唉..我又做左圖書管領袖生lu..又要實習....歌詠果度又...唉..
今日落雨呀...點知會咁既呢..?!
因為有紅雨,所以我未12:40放囉..^^"happy..
功課都少幾份架//人都靚d啦..今日有1d笑話..都算笑得過既..
就係我隔離果間小學呢..聽到可以放學lu..就係都yeah..yeah..yeah..
點知過多1陣..個老師補充宣佈:小學照常上課..中學停課..
然之後..我地成班係度笑..可以話係幸災樂禍,,,^^"
今日都ok既..我細佬仲好..唔洗返學..
係咁啦..再見