melodykong
暱稱: [+×..MeLoDy..★╯
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
芝麻綠豆的11111天....
MondaY=]
about today...
去姨媽屋企子"
返來囉.."
文章分類
全部 (107)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 107
留言總數: 30
今日人氣: 19
累積人氣: 1995
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 9 月 20 日  星期三   晴天


冇乜野丫... 愉快 分類: 未分類

今日平平冇奇..冇野好講呀><"

係既..我果1時時既..等我諗下先..

都係冇乜喎..有喇...

今日我地班有1個人生"非滋"...跟住比呀sir知道..

就呢..個個人就不停講野,,呀sir就用1句說話斬亂左佢歌炳喇..

就係話,,『乜你唔係話生非滋痛咩??』^^"

1針見血..

2006 年 9 月 17 日  星期日   晴天


煩...煩 呆滯 分類: 未分類

今日...雖然同魚旦..牛丸...佢地幾個反得好happy...

但係最終我都係唔happy...慘...

今日本身fishball約我出去傾下計咁..但係佢好快走左..

然之後得返我同思慧..所以未諗住叫陳嘉靜囉...

叫左佢出離..傾完1陣..佢就話..見到牛丸..同馮寶雞...

跟住就1齊傾喇...傾呀傾..就冇啦啦有1個call...叫咩買咩喎~~

總之就煩煩煩...我未費時煩囉...索性返屋企....點知又果野又呢野/!!!

最尾就係M記等..我呀妹竟然帶埋我呀細佬離喎..

煩到丫...搞下搞下搞到要呀爸落離先臭得到果隻細佬

真係煩呀~~

2006 年 9 月 16 日  星期六   晴天


悶..悶..悶 不安 分類: 未分類

好悶呀今日///悶到死喇~

又唔想返團契,,真冇計..

下次寫返補數..bye

2006 年 9 月 15 日  星期五   晴天


我果班d人好搞笑呀.. 愉快 分類: 未分類

我越離越覺我果班d人好搞笑~~^^"

就講今日丫..我隔離果就寫錯左d格式,,我就講佢知~

佢就即刻大聲話:老師,我寫錯野呀..點算呀?

我心裡面就真係好想笑喇..可惜..冇><

係呀//我想講d野/..,就係原來黎志剛住係信逸樓個喎,,

所以今日呀..午膳同午膳返學校個陣都撞到佢..所以我地就好無奈咁望住大家..=.="

我都唔想禁無奈架..鬼叫我..冇膽識人咩.?!

唉..我又做左圖書管領袖生lu..又要實習....歌詠果度又...唉..

2006 年 9 月 13 日  星期三   晴天


落雨×╳。 開心 分類: 未分類

今日落雨呀...點知會咁既呢..?!

因為有紅雨,所以我未12:40放囉..^^"happy..

功課都少幾份架//人都靚d啦..今日有1d笑話..都算笑得過既..

就係我隔離果間小學呢..聽到可以放學lu..就係都yeah..yeah..yeah..

點知過多1陣..個老師補充宣佈:小學照常上課..中學停課..

然之後..我地成班係度笑..可以話係幸災樂禍,,,^^"

今日都ok既..我細佬仲好..唔洗返學..

係咁啦..再見