今日調位lu..真係最好既1日喇..
kaka..個〝乞姨貓〞<---有d人會唔明係邊個,,不過都算啦..
係呀.!!佢坐左果個位..=.="唔識擇..!!而我當然..哈哈..!!
唉..!!今日又好黑呀><比個咩咩咩社唔之乜啦..比佢罵冇去啦啦隊喎..
白白地架//人地唔去姐話唔參加啦..唔好要我參加最好啦..
然之後,,,個副社長又賤lai到死..教人fang啦啦球係度唔耐煩..
唔耐煩既唔好教囉..好恨入呀..d裙樣到死..好恨入呀真係....=.=
唉...!!比個社乜逼住去...真係好想佢..屎左去呀..!!
d人著左條裙之後..哇..!!鬼咁興奮..頂佢地唔係幾順囉真係..--''
白痴架.興奮都唔怪得佢地丫//發姣期丫馬..體諒....
但係..佢地竟然..係度轉呀轉...轉到條低裙都見到果隻呀...嘔電/..
頂佢唔順...唉...!!前世欠左佢地既咩..?!
不過今日調位就算打平啦..之不過我唔會因為果d姣精而影響我架..
所以今日都是最巧的..^^"
|