melodykong
暱稱: [+×..MeLoDy..★╯
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
芝麻綠豆的11111天....
MondaY=]
about today...
去姨媽屋企子"
返來囉.."
文章分類
全部 (107)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 107
留言總數: 30
今日人氣: 25
累積人氣: 2001
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 10 月 28 日  星期六   晴天


嘔..>﹏<" 驚訝 分類: 未分類

今日夜晚,,去左映灣園果度食野..

跟住..行去既時候超恐怖呀..!!

好彩我成家係度..都冇禁驚..^^"

去到果度..食緊野..發覺d日本野超難食..= =嘔..!!

我以後都唔會去果度食架喇...不過因為我既零用..

我忍痛咁食哂d野...宜家諗起想嘔...=.=

2006 年 10 月 27 日  星期五   晴天


唉...!! 愉快 分類: 未分類

今日...唉..!!

唔算差既...幾搞笑丫都...因為我英文Quiz竟然得24/35..= ="

唉...!!功課堆積如山..你話我開唔開心喇..?!

咩詩又要茶字典喎..跟住..又唔識數學..大把野搞啦都..好煩呀...

加上科學堂同d唔3唔4既人一組..簡直係...唉...!!

我想轉位呀...估唔到會同果d人一組囉...又變態又乜咁...

今日仲係度陰之陰之咁話我tim..頂佢唔係幾順呀...!!

2006 年 10 月 26 日  星期四   晴天


唉..!! 不安 分類: 未分類

今日好黑呀..白痴架...

上視藝既時候...我就同1d白痴仔1組既**..]]

本身呀。已經夠黑架啦..咁我都好彩既..同1個女仔1組喎又..

咁我後面果組就有我1個fd啦..咁我就同我同組個fd1齊轉去後面..\...

同我1個果個白痴仔又轉埋過去...唉...!!

咁呢..初頭呢..我地同後面果組就係度串串下先既..玩玩下啦...

咁跟住就冇冇講埋d黃色野出離喇喎...我個fd就比人話係青山出離架啦/..

咁佢當然會話返佢啦...佢就1時口快快咁話「我同d青山病人訓唔得架」

呢句說話就搞到果班咁既男仔..就話咩愛滋..咩性病啦...唉...!!

話下話下我個fd...又話埋我只係識笑..唔幫自己個fd..咁比人咁話...我未忍住唔笑囉..]]

跟住幫我個fd串下串下..又比佢地話埋1餐..佢地仲轉移目標...轉攻我...

仲話咩..人地有愛滋架...跟住是但1個男仔就用普通話講「不要害怕,不要歧視」...喎..

><"激死我地呀...

冇野喇..係咁啦..bye/...

2006 年 10 月 25 日  星期三   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:  
2006 年 10 月 23 日  星期一   晴天


sor ar... +﹏=" 驚訝 分類: 未分類

最近上唔到梨..sor ar...

其實我都唔g同邊個sor..^^"今日唔洗返學呀../唔洗返學都有唔好架/.!

我怕唔返又習慣唔到呀>.<"好慘加ma..唉...!!

返學又冇乜好bor..因為始終都..唔係好好反...-.-"

今日唔悶bor..因為我留係屋企丫ma...kaka..

今日冇乜好講..所以就bye 喇..bye...