今日係宿營的最後一日la-0-....我同ar棉花糖,潔文重訓緊...之後唔g邊個男仔開門睇我地-0-...咁我就起左身la. 嘩!!我起左身之後咪鎖反門lo-0-...原來我地琴晚個門無鎖-0-咁咪好多人黎過........annie走左無訓又唔鎖門wo ...我鎖左門一陣布人(烤)門..原來係annie-0-又要我行多次去開門la.....咁我同ar棉花糖,潔文咪因為咁醒左lo...!!
我地見重早就訓多陣...之後下大雨wo我地又要去食堂食早餐...肥殷見到我地無傘又唔理...自己行wo.... 我地咪變左落湯雞-0-..之後自由活動
我地返房玩....拾房!! 午膳吃完野走人. 走人前影左張大合照. .,,我們便行路出去坐車。ar棉花糖,潔文,c蕙等人坐82走,我就同so琛,annie坐81走
我返到home就食d野之後訓教la,因為琴晚訓左2個鐘左右咪好眼訓....

|