今日我變左壽星女因為today我生日..
今日我同annie一齊反學....一反到學校c蕙就俾左份生日禮物我.(好開心).之後d活動悶到死-0-"本來係11點放學ga但玩d低B game&填d無聊問卷.左灑大家d時間.真煩!
回家之後. 食左件蛋糕.(好味)..但生日都無咩特別.日日都係一樣...........
天日放假同人去街.
今日都幾開心. 因為today對的卷我都ok滿意.but英文就mama地.........but我以經好努力la.放左學後去左m記食野....之後同ar.annie&樂兒坐84m^3^.. 提提大家天日我生日.大家以後記得我係6月28日生日la