今日考科學^3^我識做..但都唔會好高分.放左學後同蘇琛,棉花糖,詩蕙,annie&樂兒...去左桃園島食野!棉花糖,詩蕙叫左個好辣的麵..我本來想食飯但要11點sin有...so咪同棉花糖,詩蕙食辣麵...
我都未試過食辣麵都唔辣(我講下笑..其實好辣.)食到我&棉花糖,詩蕙辣到死死下蘇琛&annie個碗都唔辣!!
口試都唔洗溫(我就係.唔知你溫唔溫?)
Today考I.H ..都未做完份卷就夠鐘la…都唔知合唔合格!??但肥殷個科是但la(我考得唔好係因為佢教得唔好)!!?
溫書溫左一個鐘左右…就立刻玩電腦la (○ 。○)”
太悶la>>>推薦卡通片《愛麗絲學園》http://on-q.net/phpbbs/viewthread.php?tid=179175&fpage=2(被左個登入 密碼你地....但唔好用)....無咩野好寫..
留言ar!!!