今日要返學-0-.返到學校ten d無聊講座(悶死)!!之後我同c蕙.棉花糖去左二樓音樂室ten人唱k....都ok好ten la-0-""之後係門口黎左班煩人(樂兒除外)其他都係煩人 -0-我同棉花糖出去睇下咩事..原來係chan靖希要問棉花糖下年跳唔跳舞......之後好似俾人(壁)要佢入去唱k-0-(大佬俾人(壁)都唔好點到我la..)令我心情唔好.食c la.!!!之後11點返classroom-0-原來成班男仔揀緊宿營d房wo--but有個ok好心的人俾左二樓的二間房俾我地..thz............... 肥殷叫我地個日著隊3-0-煩人..........=0=...
今日心情唔好-0-

|