今日係我地班的宿營....我約左..14.15.19.27.29.33號一齊去(鯉魚門渡假村) ...!!!!去到果到時.原來班男仔以經行到la…….-0- 之後係接待處等肥殷……唉~我地到左肥殷都未黎….!!!之後佢黎左..就去一間好似飯堂的地方ten d 工作人員講野=-=.悶悶..之後分鎖匙.原來我地d房好遠嫁-0-………放完d野又係活動時間-0-..玩d無聊野.到左食飯時間la..我以為d野好好味..點知原來係飯盒…難食到死-0-“”.之後就自由活動我地就返房玩la.我&棉花糖,潔文,so琛,yan, c蕙等人去左男仔間房玩..本來傻鵬佢地話講鬼故,.不過我&棉花糖,潔文,.地覺得悶就走人la,,,咁我地咪返自己房lo..ar 2,35號黎左我地房play 啤牌..玩x大(del)..我唔識玩咪無玩lo. 棉花糖提意玩7粒g佢教左我地e家我識la(多謝棉花糖).-0-…之後ar sir巡房幸好d男仔去左洗手間…..無事!!
我本來好眼訓..不過我好想玩so我未訓ar…有一班男仔去左so琛佢地間房講鬼故….. 我&棉花糖,潔文,annie無ten… 傻鵬佢地好似話3點鐘出去唔g where wo…不過我無去ar…..
之後好眼訓…咪同&棉花糖,潔文訓…..咁又一日la!!
|