今日好黑仔-0-“” hang左機之後開唔到機出左個藍色畫面…我表弟一點完就hang…之後問我呀哥我呀哥去左拍拖,..打佢手提佢唔知我講咩.. 因為個畫面得英文無中文..之後咪叫我表弟打電話問佢呀老豆 (因為佢老豆識x 理電腦)-0-個電腦無事la..但我呀媽話我經常下載電影睇 我表弟個老豆就同我講經常下載會好易hang機….( 車!.我都唔係下載電影我係下載卡通片….我呀哥之前無關2 日機下載games tim la ) 因為呀哥唔係home so得我一個被人話-0-…..好煩..重話下載 電影(飯)法…我都話係下載卡通片-0-唔係電影..下載卡通片唔(飯)法……(無奈)
今日真黑仔….被人話!!!
今日晨咁早就起左身.重以為7:45 tim.原來6:45.(傻左tim)我約左蘇琛一齊反學..反到學校原來有好多人反左去la
Today考中文口試我26-30係miss郭考-0-.我讀錯幾個字--.....都唔知合唔合格tim(人地話miss郭好嚴)...今日應該可以下載完套卡通片
補充琴日....我夜晚同ar媽熟飯-0-...都ok好味.