今日…日頭c 完個個卡通片la.. (之後我又會變得好悶>3<….)個結局都mama地 ..!!c 完 卡通片就溫歷史…溫到我都唔想溫??!!!今日又同ar “ 邊 個 邊 個 ”玩旋轉泡泡球時hang機-0-,但就算我hang左機都係佢win….
今日有小小唔開心…但唔知點解..愈想知點解就愈唔開心…係la唔開心的事唔提la=v=*** kaka ..終於被我找到>> 《翼·年代記II》第8話^^ 立刻開心返 .因有好多人下載,所以好快下載完^^.>>http://on-q.net/phpbbs/index.php 如果你想下載就上e個論壇,但要注冊做會員!!
好其待第9話.但要等下個星期……但我會等^3^
我估其他d時間會無咩特別事發生….so 早d寫日記la
電車男裡面隻兔兔>>>
|