小mike mike 的跳皮日記
睇下呀苯
mikeching112
暱稱: mike
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
xxx
xx
xx
yyy
ccccc
文章分類
全部 (30)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 30
留言總數: 61
今日人氣: 17
累積人氣: 502
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 10 月 27 日  星期二   晴天


yy 分類: 未分類

 

我好愛佢架   不過同佢只係朋友 希望將來升級為高級普通朋友啦

單戀左佢7年啦 佢似係我心中既寄託  因為無家庭既愛呀麻

生存需要理由  佢就係我生存既理由 就係成立一個幸福既家庭(成員係咪佢都無所謂架   佢只係望梅止喝架咋)

得閒無事諗下佢  同女朋友鬧交諗下佢 令到自己相信  有一天 我會有幸福既家

點解係佢?因為佢係我第一個認真愛既人  小學時已經風魔萬千少男 係我心中有純潔無暇既象徵

諗起佢  令我生存有動力 相信有一日自己會有純潔 幸福既家  

好天真既想法?  人總需要勇敢生存 我還是重新許願

佢愛既 另有其人  我只係想佢開開心心就夠囉 

 佢只係一個目標 一個象徵  幸福既象徵

反正我心里無其他人   無家人  放佢係心中 能給我甜cc的空間

你話我果然無尼頭  我話你訓醒on99   可能我真係傻仔一個=0=  但我不是孤單的一個

有無可能  成立一個 叫做 家庭之家既組織  給予無家庭既人 家庭既愛呢? 

如果你同樣需要家庭既關心  歡迎你加入我



YYYY 分類: 未分類

金庸 真係衰呀!!寫到神鵰俠侶呢d甘好既故事 出黎 

睇完  令我心理負擔加重   ,這樣可歌可泣的愛情故事   世上還能有幾多個呢.......

唔知係咪受到自己鍾意既人影響   我連xanga都cancel左   因為佢都cancel左  , 我問佢點解,佢話 我覺得自己唔需要

卒之 我都漸漸覺得xanga無用  今日都鏟左ru....

人係咪就係甘樣  俾自己所喜愛既人改變  隨他而流,

我希望自己成為能改變其他人既人  而唔係受人改變

但係佢真係好靚(希望佢唔知我放張相係度啦  否則佢殺左我=0=)

 

佢係我心目中既地位  係神聖不可侵犯既  (因為我同佢只係非常普通既朋友   如果我同佢熟d 佢就地位不保啦!!!哈哈!!)

我愛佢  就好似  歌迷愛歌星  如果俾你知道明星真人既性格  就唔會鍾意佢啦

其實我都知佢係咩性格既  只係個心無咩寄託.....想放佢係心入面黎恭奉

佢係我小學同學  我已經單戀左佢  7-9年啦    應該話係恭奉左7-9年 

個人無野做  又諗下佢  同女朋友鬧交 又諗下佢  得閒無事都諗下佢   真係似一種寄託多過其他 

係現實世界 我知道我同佢只能夠係普通朋友  好似陶吉吉果首普通朋友甘  將來 希望可以升為高級普通朋友!

佢心里面愛既 另有其人  我只祝福佢開開心心 

因為 佢對我既意義 係只可遠觀 而不可竊玩架  似係一種心靈寄託 信仰 

因為佢係我第一個超喜歡既人  係我心里面有純潔無暇既象徵

我係咪痴線?有無人話到俾我聽?   因為無家庭既愛  而將一個女仔作為寄託  想藉此話俾自己聽  你仲生存緊?

係呀 無家庭 真係好似孤兒 無為而生存 無家庭 就無力量 必須要給予自己一個理由活下去

生存既理由?希望自己成立一個幸福既家庭

 



xx 分類: 未分類

無工 就無錢  無錢就無女?

無錢就只能夠做d唔洗錢既活動  包括打下波 跑下步  去圖書館睇書

不過呢d唔駛錢既活動  通常無女仔會參與  

所以無錢就注定左dry   

琴晚玩得好夜   今日起身諗住搵工...

小喇叭....原來係重陽... 又搵唔到啦

以後要善用時間呢

聽日努力搵工!



2009 年 10 月 26 日  星期一   晴天


xx 分類: 未分類

今日去了爺爺家吃飯     雖然被他們罵到狗血淋頭:還找不到工作

但是 始終  家給你力量

回到家 媽問我月餅從哪來?去了爺爺家嗎?又罵我啦

媽  vs  爺爺   是兩個不同幫派的人   媽因為爸 很討厭爸家的人

家的力量  失去了

為什麼我總是夾左中間   我只想要家的溫暖而已....

回來上band房 玩到現在(2點)  好累耶.......

男人要成家  無工作怎成家呢....爺爺說    

 客家人真係又勤力又可悲

還是覺得你 最好不知有甚麼好講 能夠愛你 是福氣  突然 唱出來 就係這一句



2009 年 10 月 24 日  星期六   晴天


xx 分類: 未分類

能夠待你好的, 轉做那個他,又有何分別?

這就是愛一個人嗎?
真弄不明白呢....我想..這是一種distance love (遙距的愛)?


適用於分開了的情人,其中一方還想念,or愛,or關心另一個人,

但又不能,or不可以,近近的,or正面的關心另一個人,因為那已經不可能,

or不想再一次傷害大家 有誰看得出我的心思?


對於有又煩 無又煩的東西...我已沒有以前那般渴望,老了?成熟了?
我喜歡quote正東一句名言:哇.紅塵都俾你看透呀

見工相get   一個字:火!!!!!

照片

果間影相店 竟然忍心將一位大好青少年 影到成個木咀甘......小喇叭
i want to move out , i don't want to stay at home while my mom's here

i think she hates me, why would i be born in such family? i don't want it

i need a good family