金庸 真係衰呀!!寫到神鵰俠侶呢d甘好既故事 出黎
睇完 令我心理負擔加重 ,這樣可歌可泣的愛情故事 世上還能有幾多個呢.......
唔知係咪受到自己鍾意既人影響 我連xanga都cancel左 因為佢都cancel左 , 我問佢點解,佢話 我覺得自己唔需要
卒之 我都漸漸覺得xanga無用 今日都鏟左ru....
人係咪就係甘樣 俾自己所喜愛既人改變 隨他而流,
我希望自己成為能改變其他人既人 而唔係受人改變
但係佢真係好靚(希望佢唔知我放張相係度啦 否則佢殺左我=0=)
佢係我心目中既地位 係神聖不可侵犯既 (因為我同佢只係非常普通既朋友 如果我同佢熟d 佢就地位不保啦!!!哈哈!!)
我愛佢 就好似 歌迷愛歌星 如果俾你知道明星真人既性格 就唔會鍾意佢啦
其實我都知佢係咩性格既 只係個心無咩寄託.....想放佢係心入面黎恭奉
佢係我小學同學 我已經單戀左佢 7-9年啦 應該話係恭奉左7-9年
個人無野做 又諗下佢 同女朋友鬧交 又諗下佢 得閒無事都諗下佢 真係似一種寄託多過其他
係現實世界 我知道我同佢只能夠係普通朋友 好似陶吉吉果首普通朋友甘 將來 希望可以升為高級普通朋友!
佢心里面愛既 另有其人 我只祝福佢開開心心
因為 佢對我既意義 係只可遠觀 而不可竊玩架 似係一種心靈寄託 信仰
因為佢係我第一個超喜歡既人 係我心里面有純潔無暇既象徵
我係咪痴線?有無人話到俾我聽? 因為無家庭既愛 而將一個女仔作為寄託 想藉此話俾自己聽 你仲生存緊?
係呀 無家庭 真係好似孤兒 無為而生存 無家庭 就無力量 必須要給予自己一個理由活下去
生存既理由?希望自己成立一個幸福既家庭
|