小mike mike 的跳皮日記
睇下呀苯
mikeching112
暱稱: mike
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
xxx
xx
xx
yyy
ccccc
文章分類
全部 (30)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 30
留言總數: 61
今日人氣: 1
累積人氣: 486
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 9 月 29 日  星期二   晴天


真人 百分百拳 分類: 未分類

http://www.facebook.com/video/video.php?v=141418958177



2009 年 9 月 28 日  星期一   晴天


百分百拳 會猜嗎? 分類: 未分類
  • 百分百拳  會猜嗎?

     讀音:                                 就愛硬lan講呀(客家話? not sure....= =)

    開場白: 來到百分百呀   就要這麼說

    讀音:can not 雜fu來

    一:can not帶菸來

    讀音:今ma是what time

    二:現在是what time

    讀音:go to jiya 雞飯

    三:go to 吃雞飯

    我玩呢個枚 嬴片了我的band友 哈哈  ! 因為佢地唔夠我熟d台詞

    有種就挑戰我呀!

 



2009 年 9 月 24 日  星期四   晴天


眼訓 快打快訓 分類: 未分類

係xg打野都無人理既......心灰....   但係qooza打 最少人地路過都會cm我

呢d唔通係透過net-world  取得現實中缺乏的認同與關懷既象徵

 

可能只想俾某人睇 先仲打係xg

唔知係咪對前度既情意結呢? (其實都唔知算唔算係前度,兩天的甜蜜,只少我愛過佢, 我confirm到自己既感覺,現在 可惜他已有愛侶 還可怎麼爭取)

而家對d單眼皮 少少肥 既cutecute小女孩 好鍾意 係qooza睇到 不過好多都係14 13 12才 真係好x多個genaration gap 如果又再黎  我會俾人屌:咪溝靚妹啦 

事實上 兩個人相處 最緊要溝通 唔岩傾 咩都係假

聽日去見工 之後去南丫島 當係散下心啦 好耐都無同陽光玩遊戲 同大自然打交道

腦殘小雲真係好cute  我有個妹係甘cute就好

  



2009 年 9 月 22 日  星期二   晴天


cryin" in the party (bbq + beer party蝴蝶灣) 分類: 未分類

點解好似全部係qooza既人都係13歲  我真係老了嗎? 同我年代既人去哂邊?

剛來到qooza ,,,,試試qooza 係咪真係超越 xanga? 轉載琴晚係xanga打既文章先

 

今晚係蝴蝶灣bbq 加隊啤  成個bandmate aroma 加3位女士朋友

剛剛 知道左你已找到你愛的人  雖然心裡面有d難受           

無論如何 都要強忍心裡面的眼淚 更不能在bandmate面前表現出軟弱

 因為我係主音 係aroma既靈魂(我希望我可以做到)

好彩係同大家bbq 飲beer 作樂既時候聽到呢個消息 我可以隊多幾罐黎宣泄下

無奈肚子的空間 容納不了心裡的懮鬱 面上仍殘留了一點傷痛

點解我唔開心呢? 你找到愛人 我應該鄧你高興  不捨得? 不捨得我們曾經有過點點甜蜜

希望你同佢開開針針甘生活 我亦都要汲取教訓 向我蔚藍的天空出發

 

前面有很多美好的東西等著我    不能夠像以前的態度 明明說了:你開心 我就會開心 自己心裡卻鬱鬱不歡 

說了這種懶偉大的話 自己卻甚麼都做不到 俺はなにもできない

以前的我不值得人愛 和我分開了 並沒有損失

以後我要成為一個值得人愛 朋友的良伴 別人的好鄰居 情人中的好情人

 

常言道:     想溝佢呀?做住朋友先啦  

幸福不一定要拍拖 朋友也對我很好 我都覺得自己好幸福

也許這是一個做朋友的時代 the time of friendship

希望你仲記得我教你點記英文啦 唔好淨係掛住跳舞 讀好d書先讀到設計 祝福你

 

努力

廢話說得太多 touch wood



2009 年 9 月 21 日  星期一   晴天


e...do MY FIRST DIARY 作嘔 分類: 未分類

興仔叫我開QOOZA  開左啦   不過一個QOOZA朋友都無 好孤單呀 感覺 

網上科技發達 真係令我覺得自己老左   我的電腦時代由 ICQ 到 AOC > MSN > WARCRAFT> XANGA> FACEBOOK >QOOZA

覺得自己好老 唔夠你地班後生黎......湯SIR 講得好岩 電腦走得太快 連我地呢一代都跟唔上