中秋節真係開心呢~
點解開心?因為我覺得自己"好似"大個仔左,可能真 "你的日子如何 ,你的力量也必如何"
同肥仔去豐景園打波耶~! 好正囉 超爽! (我淨係諗到呢兩個形容詞 我淨係識呢d架咋. )
一街都係人 ,拎住燈籠 ,不禁問自己,點解我好似唔係幾合群?
上一年中秋節 好似係無女朋友甘過 好sad , 好介意自己點解無女朋友,而家諗番覺得自己大過左
有無女朋友 "好似"唔係甘大不了囉 原來一個人 都可以幾開心
好似今日甘 睇左好耐書 ,個眼好攰呢......只要有野做,就唔會諗太多無謂野
我相信 苦盡係會甘來的
,以前有個女朋友超錫我 所以無左 就會好覺眼
所有野都會沖淡 即使那些令人懷念的幸福畫面
雲海都係single架 咪又係生活得甘開心 (我係咪paralyze 緊 自己呢?)
點解要fulfill 自己無盡的慾望 .又點解因為fulfill唔到而sad呢
難道這就是人貴為萬物之靈所擁有既emotion 既用途
NO!呢d副作用黎既姐 享受製造過程呀麻~! (點解甘感性既我? 因為見到人地中秋節有得團圓 而我就獨自充防空兵 我 無人監呀管?) |