小mike mike 的跳皮日記
睇下呀苯
mikeching112
暱稱: mike
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
xxx
xx
xx
yyy
ccccc
文章分類
全部 (30)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 30
留言總數: 61
今日人氣: 35
累積人氣: 520
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 10 月 11 日  星期日   晴天


聽了秘密會姑萎 分類: 未分類

晚上訓不著  去跑步 ....跑完回到家 喝洪大媽珍珠奶荼

結果又會睡不著嗎?  重要的生理時鍾  是神聖不可侵犯的

代價是很沈重的

兩個人既感情  就好似栽種一棵植物 

一個人負責施肥  一個人負責澆水   缺一不可 

但是我就曾經將兩棵繞埋一齊種   結果兩棵植物都被連根拔起  已經姑萎得不能回頭了    朋友也做不了

以後也不會這樣種感情囉  學了一個重要的教訓耶



2009 年 10 月 9 日  星期五   晴天


xxxx 愉快 分類: 未分類

今日晨早6點就俾興仔條X樣叫醒左  去跑步  (x=燃)

跑完真係好精神  可惜 我訓左午睡  所以現在夜晚 睡意不足

如果你身邊好好既朋友  做一d傷害自己既事  你會點做? 

例如你既朋友去招妓 吸毒 等等   你可以做咩?  

我選擇了............保持距離    因為要做我既好朋友 一定要自愛(潔身果隻) 

但係如果佢地肯回頭  我一定會俾個岸佢  

因為我曾經都犯過錯  改變唔到過去的事實 只能夠做好未來 好好愛身邊的人

好驚見工  唔想面對自己既過去   浪費左既時間  喪失了的學業 失去了的戀人

我並唔係果d牡丹花下死 做鬼也風流既人  ,只想要一個紅顏(馬騮屎忽)知己而已,錯過了就是錯過了.....

今日見到個興仔個求愛不遂既朋友  幾靚女   竟然係BIO 萬能插 ,我真係唔明白佢地   甘靚女  好浪費 形象大破壞....我唔明..  可惜...

睇蔡鍔  真係好正  !好似我今日就學到牡丹花下死 做鬼也風流.....呢個好似係鍾景輝係好型c奶度講架wo   anyway  中國 五千年的文化不是靠的



2009 年 10 月 7 日  星期三   晴天


私はラクス クレイです 分類: 未分類

岩岩同正東游完水  屯門泳池今日真係無乜人囉 

游左一小時就走啦 浸到皮都無   疲れる

聽日去見工 死就死啦  

今日正東個頭真係kenny g甘撚樣  笑到我呀! 不過 戴番頂帽就順眼好多

睇完人地切柒既片 真係好辛苦 好想嘔 下面隱隱作痛  睡一覺 聽日快d唔記得  最衰都係正東俾我睇= ="

令人懷念既pokemon 我既童年  人既童年果然係商品既必攻之地  到而家我都係甘鍾意pkmon既  

幾經辛苦先係japan yahoo到搵番呢張甘搞gag既相685

金正日成個小智甘樣  放比卡超bomb 手握精靈球 

 好有sarcastic既味道



2009 年 10 月 5 日  星期一   晴天


2個爛gag 愉快 分類: 未分類

今天有兩個gag

第一個是很舊的啦    去琴行見工教琴時

老闆問:你教左幾耐琴呀? 答:其實我教左十幾年琴架啦.....

不過, 一個學生都無......(呢個gag 可能aromar才懂得笑  因為是我們吹吹下水 爆左呢個gag出黎)

很想跟美yan出黎飲野的  可惜 荷包肝硬化 

第二個爛gag 係爛gag王興仔既作品

興仔識新朋友既時候 就會向對方介紹自己:你好呀!我叫興仔,搞爛gag好叻架我  

對方自然會忍唔住講一句:搞個爛gag黎睇下呀

(用普通話講)興:其實第一次朋友叫我搞爛gag的時候 我是拒絕的  因為你不能叫我搞 我就搞

第一 我要試一下先 我又不想搞完爛gag之後 別人加很多特技呀 那頭髮動L 很黑 很亮 很柔   

結果出來 觀眾一定罵我  根本沒有這種爛gag!

後來我搞完之後 知道這個gag真是很爛 現在 我也教人怎去搞爛gag  我搞完之後是這麼爛  你們搞完之後 也是這麼爛

興仔真係好cute  我唔相信呢個世界有人係無優點既



2009 年 10 月 4 日  星期日   晴天


mid autumn fuckable 呆滯 分類: 未分類

中秋節真係開心呢~

點解開心?因為我覺得自己"好似"大個仔左,可能真 "你的日子如何 ,你的力量也必如何"

同肥仔去豐景園打波耶~! 好正囉 超爽! (我淨係諗到呢兩個形容詞  我淨係識呢d架咋. )

一街都係人 ,拎住燈籠 ,不禁問自己,點解我好似唔係幾合群?

上一年中秋節 好似係無女朋友甘過 好sad , 好介意自己點解無女朋友,而家諗番覺得自己大過左

有無女朋友 "好似"唔係甘大不了囉   原來一個人 都可以幾開心

好似今日甘  睇左好耐書 ,個眼好攰呢......只要有野做,就唔會諗太多無謂野

我相信  苦盡係會甘來的 

,以前有個女朋友超錫我 所以無左 就會好覺眼

所有野都會沖淡  即使那些令人懷念的幸福畫面

雲海都係single架 咪又係生活得甘開心 (我係咪paralyze 緊 自己呢?)

點解要fulfill 自己無盡的慾望 .又點解因為fulfill唔到而sad呢

難道這就是人貴為萬物之靈所擁有既emotion 既用途

NO!呢d副作用黎既姐  享受製造過程呀麻~! (點解甘感性既我? 因為見到人地中秋節有得團圓 而我就獨自充防空兵 我  無人監呀管?)