*快樂o既時光總時過得特別快*
1Bo既同学 比我想像中好
雖然我地班唔夠其它班團結
但上堂氣氛卻比其它班熱鬧+湧躍 (從老師口中得知)
係呢一年內 識左好多朋友仔
無論好人與否,這一一都可以深刻鉻記於我的心中...
因為每一個人也是獨一無二的
快樂的背後也有唔開心o既事情發生(朋友)
短短o既一年
朋友們不斷互相帶來歡樂
有好多快樂o既回憶
我帶給你們歡樂 希望你地感受到 已經好足夠
你們帶給我歡樂 我已經感受到
最後是與1B好友的心底話:
李慧怡 : 愛的士的你 愛WESTWOOD的你 愛黑白色的你 還有愛3A的你 永遠也不會忘記你
康錦嘉 : 將會升上A班的你 希望你努力讀書 也不要為朋友方面擔心
劉曉意 : 希望畫畫方面可以更上一層樓 朋友 忘記佢既過錯 原諒她吧
吳婉婷 : 我對你做錯的事而道歉
許仲妮 : 廁所之回憶 ( 還記得嗎 ?)
曾清萍 :唔好成日去廁所啦
何芷清:英文堂的回憶
*以上全部也是從我心底對每個人的期望和心底話*
Comment plz |