方包" 


個人資料
miki199606
暱稱: HE! '''
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
MORE...  
月 曆
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新日誌
2010-11-10
2010-11-04
2010-10-14
2009-08-19
2009-08-10
日誌分類
全部 (49)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
我的好友
我的連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 49
留言總數: 119
今日人氣: 2
累積人氣: 4445
搜 索
RSS Feed

2009 年 4 月 22 日  星期三   晴天


2009-04-22 不安 分類: 未分類

★仲有兩日★

仲有兩日 就要去考琴

我仲練好

搞咩呀?!

哩排搞咩呀?!

做咩都吾上心

得過且過

自己放棄左自己

唔想去努力讀書

唔想去努力練琴

真係要放棄自己嗎?!

 




2009 年 4 月 17 日  星期五   晴天


2009-04-17 鬱悶 分類: 未分類

今日係我一生人最最最最最最最最最最最最最最o既一日

派卷 :

中文: 唔記得左 ( 不過合格)

英文: 我從未試過禁低分 : paper 1 : 63  paper 2 :65.5      超低分囉咩事呀???

數學: 得45

科學: 37 / 75 囉  ( 難道我真係同0.5分冇緣???上次又係錦 今次又係錦 )

點解我會禁 根本就稱唔上咩B班

點解有D人話自己唔洗溫習 都可以有好成績 (係我蠢?定係人地太醒? ) 我真係分唔清楚

難道我真係要比其他人付出更多既時間擺係學業方面?

難道我呢一世都係要錦差?定係要比其它人強?

**從今日起 我真係要好好反省一下我對讀書o既態度**




2009 年 4 月 8 日  星期三   晴天


2009-04-08 分類: 未分類

今日同慧怡妹 香口膠 水晶梨 APPLE YETTA 旺角沙嗲王食野 + 行街 + 扭蛋+ 影貼紙相

1)搭火車:      個個都聽歌囉 ! (除左YETTA)

2)落左火車:迷路了  慧怡妹問佢呀E 最終都到達了!

3)沙嗲王:我地無端端去沙嗲王做咩呢?! 就係為左我地o既中文専題研習    我地食左$208.?

4)食左:我地周街行 超正!我冇試過6個同學一齊出MK囉  我地扭蛋+ 影貼紙相+ 行街   我地行街果時揾一D我地6個只有o既野 但揾唔到 我地買左包(玩具果D)  我諗大家都知係邊D啦 !  居然有方包 錦我梗係買

5)返屋企 : 我同APPLE趕住返屋企 所以走先   慧怡妹 香口膠 水晶梨 YETTA MK繼續行街

PoSt 相 : :

 

 

 




2009 年 4 月 5 日  星期日   晴天


2009-04-05 分類: 未分類

嗨 好耐冇UPDATE :::

從來冇試過禁黑仔  

3月 對於我黎講太

發生左3大件事:::

1)欠書 : 留20日 仲未留完 都吾知幾時留完  (好 哩樣我都算)

2)朋友:一時又話絕交 (好 哩樣我又算) 過左1–2日 又同佢玩番 之前又叫我地吾好同佢玩 好 吾同佢玩 你自己又同番佢玩 嘩!勁喎 轉得禁快 可能又係我錯 我有咩權吾比你地一齊玩呢?! 係我衰 吾比你地一齊玩 我真係賤 

3)又係朋友:叫你地唔好鬧交 當我死 (好 吾話你地 由得你地啦)又係我錯

咩都係我錯 咩都吾關我事 自己自做多情 咩都只為關自己事 好心你啦 黃頌晞 從今日起吾好再自做多情




2009 年 2 月 28 日  星期六   晴天


2009-02-28 分類: 未分類

1/2 啦啦隊  

 



« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | »