今日同慧怡妹 香口膠 水晶梨 APPLE YETTA 去旺角沙嗲王食野 + 行街 + 扭蛋+ 影貼紙相
1)搭火車: 個個都聽歌囉 ! (除左YETTA)
2)落左火車:迷路了 慧怡妹問佢呀E 最終都到達了!
3)沙嗲王:我地無端端去沙嗲王做咩呢?! 就係為左我地o既中文専題研習 我地食左$208.?
4)食左:我地周街行 超正!我冇試過6個同學一齊出MK囉 我地扭蛋+ 影貼紙相+ 行街 我地行街果時揾一D我地6個只有o既野 但揾唔到 我地買左包(玩具果D) 我諗大家都知係邊D啦 ! 居然有方包賣 錦我梗係買啦
5)返屋企 : 我同APPLE趕住返屋企 所以走先 慧怡妹 香口膠 水晶梨 YETTA 係MK繼續行街
PoSt 相 : :

|