多謝椰撻送比我o既生日禮物
我超鐘意呀
有時 有D野唔洗講到咁明o既
講得太明 会面左左
暗串就係一個好好表達自己心聲o既方法
琴日科学難到爆囉
陳佩儀出卷超難囉唔該-V-
一定唔合格
我一直係到諗 科学有邊次合格 ??
地理還可以啦 =]
有冇人知X湖係咩湖 ?? 知道話我聽 -V-
星期一电腦&英文說話
考完 我就唔洗比我亞媽叫溫習
好友o既 ::
APPLE :: 顏色~粉紅色
公仔~MELODY
名牌~ADIDAS NIKE
香口膠 :: 顏色~黃色 眼鏡~藍色
公仔~JACK
名牌~ LeSportsac & 遮仔
曲奇:: 顏色~黑白
公仔~KUROMI
名牌:Westwood ,CEU & PATRICKCOX
大家都唔鐘意C貨囉唔該 心照啦
難道我地真係稱得上係好友嗎?!
大家識唔識答哩條問題? ?
我真係唔識答呀 !
好友唔係應該互相幫助嫁咩 唔幫都算啦 !
我明白到好友原來係互相報串 互相係對方背後講壞話 果D就係你o既好友啦 !
可能大家都冇D哩好友
我真係好後悔 我當左佢係我好朋友
我當佢好朋友 佢當我咩 ? 傻仔?!'
但係哩條問題o既答案對我黎講已經唔再重要啦 start at this moment !