估下係邊個 ?!
~~考試o既一天~~
地理萬歲~~~可能又要面對唔合格o既事實(希望唔會啦!!)
聽日考電腦 希望好easy啦!
li 幾日o既心情就好似過山車錦 ( 一時一時)
兒加心裡面只有玩,,,冇諗過要溫書
仲有2日就考試啦~
我個心只有<繼續玩>呢3個字
其實我都有諗個係時候要溫書
但係我一打開本書就.......
點算好?!'
仲有2日,,,,
襯li2日我要好好溫習一下!
WHAT CAN I DO ?!' WHAT CAN I DO ?! '
難道我唔係讀書o既材料?!
我又再次唔合格啦!!!!!!!!!!!
點算呀?!! '
呢2次o既唔合格,,令我冇晒機讀書 ,,,
我應該點做先合格牙大佬 ?!
我係唔係唔配入B班牙???????
唔配入B班就唔好編我入B班 la ~
搵人答下我li個問題 !
今日係我係中學階段裡面最最最最最最最最最最最最o既一日(暫時)
因為我數學小測 XX/120 !!!!! 突然感到好自悲 ,,, 覺得自已好無用牙 ~~
點算好牙?! '
難道我係一個數學白痴?! (其實我都覺得我自己係數學白痴 !!!!)
難道我數學永遠永遠都唔合格??
兒加我只係一個f.1炸
其實我有諗過:仲點撐落去呢?!'
不過,我係唔會錦易放棄嫁!