| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 6 月 11 日 星期一  |
| 死得 |
18號我就要大考喇..
我預算今次既卷一定好難囉
唔好話我話
所以我真係勁驚囉
所以我要快d溫書牙 *]]
係lee幾日又多小測bor
聽日又有喇..真係攞命呀.
算啦..溫書喇....kaka
|
| 刊登時間:2007-06-11 07:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 6 月 1 日 星期五  |
| 唉...!! |
我真係好辛苦呀
唔知點解,我次次返到屋企,都比人話嫁
呀哥打我,呀媽話我,係得呀爸對我好嫁炸我覺得
究竟係咪我個問題呀
就算有時我冇頂狀呀媽
佢都要話下我先得
呀哥講咩佢就翨,我講咩就唔聽
好似今晚,,我同人傾電話,
呀哥突然間要用,就係到發癲,同呀媽講
跟住呀媽就過黎狂罵我
後尾收左線啦都.,呀哥就係要過黎打我,仲要係一除勁大力打落黎我度.
呀媽見倒唔單止冇話佢打我.
仲要大聲罵我,我真係好辛苦呀,次次都係咁
後尾唔知點解我D眼淚又開始湧出黎
我唔係話嚇燥牙...而係....{
我總係覺得咁樣對我好唔公平囉..}
點解次次都係要幫住佢黎話我既姐.
我有時問佢攞錢去同朋友出去食飯都唔比呀
但係我呀哥要幾多,佢都會比個bor
我真係好唔明呀,點解要咁對我呢
我做錯左咩呀究竟,lee 樣野係由細到大都係咁個bor
由小學識到我宜家既fd都知我成日比呀哥打到瘀晒嫁,
但係有咩用姐,冇用嫁,點都改唔倒事實
所以我好多時都覺得係學校總好過係屋企嫁
唔洗咁煩,,}}**
多謝晒牙 ∼ 我所有既朋友
你地係度聽我講廄話--{感激非常} |
| 刊登時間:2007-06-01 11:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 5 月 31 日 星期四  |
| 悶到爆.....~牙 |
今日都仲係咁悶熱//0真係慘喇
真係唔洗幾耐全年都會好熱囉咁樣攪法
今日上咩堂都唔知做咩好鬼精神
但係返到屋企就好眼訓
但係點都好啦我都出左去一陣
好快就考試喇,好唔想呀
我好驚會退步呀,成績宜家已經唔多好.,如果再退就就真係冇咩好望喇
所以由宜家開始,我真係琅比心機溫書喇
|
| 刊登時間:2007-05-31 07:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | »
|