| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 7 月 3 日 星期二  |
| 好慘呀~~ |
唉..我1,2個禮拜可能都要上去school libary 呀
上去做咩呀..?? 上去更係汁書啦..
講返今日啦..今日考中文口試呀
開頭都有d驚..不過講落左都冇咩野啦..
幾好呀..我地組講到啱啱好時間,
唔錯啦都算..
跟住10:30就上左去圖書館開始汁書
汁到下午3:00囉..
放心..我有野食食左喇..
keke
聽日要派晒所有卷咯..
有d擔心呀
唉..都係聽日先算啦.
哈..88
|
| 刊登時間:2007-07-03 11:05 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 7 月 1 日 星期日  |
| 死喇 |
今日11:00起身 ~ 之後出左去.
去邊..?? lee 個係秘密呀.唔講得
我去到果到食左個三文治炸..
因為正係可以食三文治囉.幾慘呀
之後2:30就趕去鯉魚門廣場既M記
會合佢地 : 方淑敏,李江慧,陳欣妍,馮翠迎,鄭少敏,陳樂怡..
佢地係果度等緊我呀..
所以我趕得好急呀
不過仲頂得順既 haha
食完就各有各囉.
我就培馮翠迎去藍田,
鄭少敏唔知係咪培我地啦定係係果邊搭車直返屋企喇
問下佢先知,,^^
跟住咪一齊返屋企囉
^^..
返黎開機囉..仲洗問 |
| 刊登時間:2007-07-01 05:28 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 6 月 30 日 星期六  |
| 行到好累 |
等我講返先啦..
今日我同方淑敏去行下街呀 ~
我就出門口果陣馮翠迎就打黎
佢問我去邊..佢都想去wor.
但係我同方淑敏都未知去邊
所以就同馮翠迎講唔知去邊
跟住佢又話唔去喇
就黎比佢激死..
~~哈哈~~
我地係kown tong食完大快活之後.
就去左藍田行陣.
佢就買左把梳,我就買左3對耳環.
跟住我地先去買冷{面}食..
好耐都冇食喇.唔錯啦.覺得特別好食囉..
不過好多人呀.我地就排左一陣姐,
食完..飽晒啦更係
哈哈
================================================
返到屋企又開電腦,
係msn同人傾計,傾左好耐喇..
後來夜晚果個咩回歸節目,
我竟然訓著左呀..
咁已經證明好悶啦
^^...跟住又再去過玩電腦.
12:30先訓.. |
| 刊登時間:2007-07-01 05:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | »
|