| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 5 月 30 日 星期三  |
| 2007-05-30 |
唔知點解,我覺得自己lee 2日都好黑仔呀!!其實又唔可以口咁講既,
琴日臨訓之前我喊得好勁呀,喊到都收唔倒咁濟...
搞到今日隻眼都腫晒喇
可能係因為lee排有好多唔心既事發生啦....
跟住今日又唔知做咩,小息完左又喊多次.
不過我喊,,我唸都唔關鄭少敏,方淑敏,佢地事嫁.
所以希望佢地唔好唔會啦..sorry~~
之後一直我都好唔開心嫁,,我又唔想佢地知我唔開心
唔想笑既,都唯有笑下啦,咁樣應該唔會點既我唸,
唉,今日選果個咩服務之星,我真係頂唔順
竟然會有投我一票wor.我幾尷尬呀,--衰衰衰
D人寫果d事例, 我都真係冇眼睇喇..
放左學,咪同"荒謬"去左canteen傾計,硬係有講有食嫁啦
5點左右就去圖書館去到6點半,接近7點啦
送埋荒謬上車就返屋企,,返黎果陣
又見倒豬{墨]頭,好彩見唔倒我.^^
唉,,,真係冇晒精神喇,唔講8888
|
| 刊登時間:2007-05-30 07:52 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 5 月 29 日 星期二  |
| 2007-05-29 |
好慘呀!!
今日上PE堂考體操呀,幾嚇我呀
考完既第二堂就打排球,話就話係打喇,
你就想,都冇咩時間打,,,唉
唔洗問嫁喇,次次都係咁
PTH堂就派測驗卷囉..都唔錯既往(應該)
上呀上...上呀上...
終於放學喇,但係收倒個壞消息呀.
原來關愛學長要去面試呀.上到去仲要等第二輪呀
我初初仲以為正係寫張紙就得嫁喇]}*
原來寫完仲要出黎講呀(對住D人)
好彩都係自己班多,
我真係頂唔順,自己又唔係幾想參加,又比呀SIR叫去
都冇晒(印)啦,,真係冇興既
算,,唔面都面左啦.唔緊要
不過返到屋企做功課,好多呀
勁唔想做囉.
之後我睇返張通告,原來考完試都有幾多活動嫁
不過就要應付左個大考先得,
我今次真係要好好溫習喇,
唔係我就死得嫁喇,,
冇野好講喇^^" BYE BYE~ |
| 刊登時間:2007-05-29 09:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 5 月 28 日 星期一  |
2007-05-28  |
~~哈老~~
今日好鬼hot呀=就黎個頭都可以整熟隻egg喇
仲有 一件好可怕既事...就係...
派成績表牙,,
收倒成績表之後都唔知開心定係好嬲先啱
同上一次差唔多]]*
唉..好彩都唔係差好遠炸.
唔係我實死///鳴鳴鳴鳴鳴
我都唔知做咩事
今日唔係幾想同人講野呀,D時間過得勁慢
又冇咩心情bor.真係難頂
就黎放學果陣我又胃痛.
痛到好似比幾十萬支針一野插埋黎呀~陣陣痛
不過都頂得順既,唔係點培金魚去電腦室做野呢
5點左右啦-送埋金魚上去7樓,我就走喇.
返到屋企狂做功課!!做到6:45就做晒lur
係咪好快呢'''哈哈~唔洗講我都知嫁喇
自大.??當然唔係啦.我D字好細嫁炸!! |
| 刊登時間:2007-05-28 07:09 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | »
|