| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 8 月 1 日 星期三  |
| 2007-08-01 |
今日去左旺角呀.
行左好多路呀,都好累喇,
係果度,我好想買3嫁,,不過唸唸下,
都好多3喇lee派買左,,所以我冇買到呀,,但唔買又.....
唉,算,,我唔唸....愈唸愈傷心呀 ~~ 星期五我就同d fd 去多次囉...
應該好好多嫁.唔洗咁悶啦,好期待呀,,,我唸都唔洗食野去喇..因為..
一定好多野食囉,一路行一路食..
|
| 刊登時間:2007-08-02 10:51 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 7 月 30 日 星期一  |
| wakaka |
我原來好鐘意果隻COMOMO嫁
好鬼得意嫁.
去完動漫展.而果度果度有果隻野
但係就得COMOMO既公仔賣炸
好失望囉
其實COMOMO,MOMO,MOCO我都鐘意
但係就鐘意COMOMO多D囉
可惜宜家好少地方有得買佢地既系列嫁
所以好難揾哦
|
| 刊登時間:2007-07-30 08:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 7 月 29 日 星期日  |
| HaHa |
今日12:00就去會展喇
去做咩呀,更係去動漫展啦
雖然我冇咩興趣.不過我培朋友去
行到5:30先返到黎
真係好累
不過都幾多野睇既,唔錯3啦
^^
唔講喇
訓陣..
不過訓前有相睇呀.哈 --88
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
|
| 刊登時間:2007-07-29 08:07 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 13 | »
|