| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 7 月 8 日 星期日  |
| 2007-07-08 |
哩!!今日去左金祡荊廣場呀
哇..真係行到好累嫁
又熱又曬,簡直係似個地獄呀
之後再搭天星小輪去尖沙咀
再行多陣.
然後就返黎
本來去旺角行陣既,後尾冇去喇
返到觀塘咪去APM囉.
後尾都頂唔順喇
隻腳好痛呀
所以就返歸喇
|
| 刊登時間:2007-07-08 06:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 7 月 6 日 星期五  |
| 2007-07-06 |
今日我地有個咩英文既表演呀
我地班真係唔知做咩喇
不過其他班都幾好呀
唔錯啦
肥美佢地班我覺得係最好..
因為肥美唱歌呀
哈哈
仲要對住咁多人tim
我都忍唔住跟埋唱tim
哈哈..
肥美: 好好聽呀.唱多次比我聽啦.得唔得呢.? |
| 刊登時間:2007-07-06 11:15 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 7 月 4 日 星期三  |
有冇人可以救我呀~?  |
今日係一粒鐘內已經派晒所有卷喇
不知幾多喇
d成績呢...就.....
有部份就升左好多..有部份就跌左喇.
主要都係math果科啦..我地成班都跌左好多呀
唉...我好擔心呀.都唔知點算.
我一收倒lee科果陣.
我好驚訝囉.不過唔係驚訝好好.而係好差
我地成班跌晒.我都係覺得係個lms chan既問題囉,
雖然我地班自己都有問題.但係佢教既方法真係唔多店呀
d人嘈~~佢又唔會叫佢地收聲wor..
我有時真係好冇心機上堂囉.
------------------------------------------------
小息之後,我地落左禮堂睇果個咩dance呀
我都唔記得咩名喇.
都幾好睇嫁,佢地好勁呀(佩服.佩服)
=============================================
晏就,我地圖書館館理員就要返學校做盤點.
做到我隻手返到黎係好似冇晒知覺咁
聽日仲要黎過tim嫁.
所以要斗返夠本呀
|
| 刊登時間:2007-07-04 05:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | »
|