今日係1個無聊GE日子-_-..
英文堂默書v_v`
溫左半個鍾,,錯左3隻字`
仲好過上次溫左成粒鍾果次.0.
不過內容差唔多-_-!
之後成日都冇咩野做=.='
放6點`
因為有個死人中文閱讀留堂班..
原來d人係丫sir揀.0.
佢竟然可以揀自己班34人中ge31人去個咩鬼班=.='||
唉..佢仲要我地睇完1本做讀書報告`
本身正係做200字夠,但係個miss話佢問邊人要寫400字t口t!
之後成班人勁話佢..
佢係度話你地唔好嘈`唔好再話我果樣果樣`唔好諗住做夠字就交出黎'父顯'我`果d喎..
搞到我係咁係度係咁笑xD
之後返到屋企就做功課`
有英文作文同數學0.0'
做完左英文同數學功課中7,8題ge其中1題,
之後就冇做lu-3-`
事關我唔識做d認證,,,
本身諗住dl台版fez玩=-=`
但係唔知做咩更新唔到..
所以最終del左t^t`
不過真係好想玩,,
台版好多正野0口0!!
悶死你地-_-!
|