-   ♥`cF兔;;Kai B日記
低低能能;白白痴痴;完全冇野睇日記v_v
mimikwhh
暱稱: - ♥`cF兔;;
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« July 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最新文章
2010-03-02
2009-10-21
2009-10-13
2009-10-06
2009-09-15
文章分類
全部 (21)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 21
留言總數: 52
今日人氣: 0
累積人氣: 791
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 7 月 19 日  星期日   晴天


2009-07-19 分類: 未分類

12:00am - 3:00am
個颱風新聞好笑xD
個外國佬係咁係個鏡頭度行過xD
仲要做D動作>w<
果個企係暴風雨中講情況果個都好好笑xD
不過個颱風都好勁-v-!
吹到我客廳果對門條門縫d塵都走圭入屋-0-!
我地間房山門..
E經搵野頂住對門..
但係對門仲係可以啪啪聲-3-
好煩家-~-`!
我本身可以好早訓左.V.!(係18號果1訓-3-)
但係睇完哈利佢又播我要做''模特兒''<-唔識個英文/_\
睇到3點度t_t`
不過原來睇"我要.."果時有nana睇-3-
不過2樣都差唔多-,-
之後返左房..整野..
整完都4點幾`
果時先訓..
訓訓下想去洗手間..
冇開燈..勁黑.0.!!
入到次所對門仲要係咁比風吹開v_v`
嚇死人家..
但係11點就比我呀ma嘈醒左- -
叫我食飯..
搞到我勁眼訓-3-
唔打- -`
唔想打..
完..
最後1句..
你地點解唔留cm呀.口.!!!!



2009 年 7 月 17 日  星期五   晴天


2009-07-17 分類: 未分類

今日有人話勁我開生日PARTY>0<!!
好開心xD`
終於有人幫我開!!
生日係7月280v0`
請各位識d0 AvA!

今天MY FD正係玩到家姐起身..
但係我因為UNHAPPY..
唔玩-3-`
原因仲要係170以上上唔到35mava`..
所以e加覺得有小小後悔xD
因佢玩好小時間-V-`
但係都有佢老公-,-''
唔多需要ME-.-`
嗯..MY FD仲出水痘+發燒..
好似之前講過..

MY FD下就6點又ON左.0.`
但係我講左2句又唔理佢-3-`
又後悔-,-
睇黎我有病.口.!!

中午12點幾果時拎左D呀MA煮GE..
綠豆咸GE茶果.0.`
好味丫..
但係甜左小小`
仲拎左4件比我FD試-3-`
但佢話都有小小過甜-V-!
拎比佢果時佢都比左D渣渣我拎返去食.0.`
但係我食果時..
真係太大陣陳皮味`
S0我倒左..
I'M SORRYv_v`

根住另1個FD佢冇訓..
好似2日`
怕佢頭痛+發燒-W-'
係咁叫佢去訓..
但係佢冇訓..
食完午餐之後`
佢話有小小想訓,,
但係佢都正係訓左3-4個鍾-.-`
同冇訓差唔多-3-`
雖然我1日都係訓6-7粒鍾-,-`
但總比佢多GE,,

夜晚9點..
本身係去SF團訓..點知轉左以免打國戰啵-3-`
本身我都去打GE..
但係到左36分我仲-1..
要等2個人先入得t_t`
根住又斷線..
所以我就唔等-,-`
之後去打左b團團訓..
有6-8個人..計埋我..
冇sf咁多人ava`
不過打b團團訓果時..
真係好多刀遊- -`..
多到嘔..
掃隱都掃到想死-v-`
打完1場都10點..
而我要10點半off..
所以MY FD就話打15min
但係有人唔同意..話15分鐘玩屁-3-`
我個人就覺得唔好意思- -..
但係最後都冇出聲-,-`