今日有人話勁我開生日PARTY>0<!!
好開心xD`
終於有人幫我開!!
生日係7月280v0`
請各位識d0 AvA!
今天MY FD正係玩到家姐起身..
但係我因為UNHAPPY..
唔玩-3-`
原因仲要係170以上上唔到35mava`..
所以e加覺得有小小後悔xD
因佢玩好小時間-V-`
但係都有佢老公-,-''
唔多需要ME-.-`
嗯..MY FD仲出水痘+發燒..
好似之前講過..
MY FD下就6點又ON左.0.`
但係我講左2句又唔理佢-3-`
又後悔-,-
睇黎我有病.口.!!
中午12點幾果時拎左D呀MA煮GE..
綠豆咸GE茶果.0.`
好味丫..
但係甜左小小`
仲拎左4件比我FD試-3-`
但佢話都有小小過甜-V-!
拎比佢果時佢都比左D渣渣我拎返去食.0.`
但係我食果時..
真係太大陣陳皮味`
S0我倒左..
I'M SORRYv_v`
根住另1個FD佢冇訓..
好似2日`
怕佢頭痛+發燒-W-'
係咁叫佢去訓..
但係佢冇訓..
食完午餐之後`
佢話有小小想訓,,
但係佢都正係訓左3-4個鍾-.-`
同冇訓差唔多-3-`
雖然我1日都係訓6-7粒鍾-,-`
但總比佢多GE,,
夜晚9點..
本身係去SF團訓..點知轉左以免打國戰啵-3-`
本身我都去打GE..
但係到左36分我仲-1..
要等2個人先入得t_t`
根住又斷線..
所以我就唔等-,-`
之後去打左b團團訓..
有6-8個人..計埋我..
冇sf咁多人ava`
不過打b團團訓果時..
真係好多刀遊- -`..
多到嘔..
掃隱都掃到想死-v-`
打完1場都10點..
而我要10點半off..
所以MY FD就話打15min
但係有人唔同意..話15分鐘玩屁-3-`
我個人就覺得唔好意思- -..
但係最後都冇出聲-,-` |