差d遲到返學v_v`
原因 : 訓過左龍
不過都冇遲到=v=..
週會堂`
唔洗入禮堂..不過
個丫sir比左2張關於對外開放果d..
叫我地比封信小平.
要300字,關於對外開放心得同感受-_-`
佢地應該係想燒d信比佢.0.!
我第1句就寫:
給鄧小平:
你好嗎?我覺得..
咁寫0.0!突然覺得自己有d痴線=.='..
作左半粒鍾.有1百字抄左文章.
中文堂丫sIR唔知去左邊.
我拎左本書睇.書名為''靈俠事件簿-巫女''
好睇xD`!
之後得返5分鐘度.丫sir衝左入黎..收回條..
唔知佢做咩唔黎上堂.0.!
我個fd睇住我打.講左句''1定係佢豬豬生日喇'' =v=
我笑左x )
英文堂
丫sir教reader,
教左陣,佢叫我地排個話劇=.=`
我都唔明點解我地果組可以拎第1= ='..
講野又唔夠人大聲,又係咁笑果d
但係拎到= ='
佢話係因為我地有道具,有效果喎..
要閃人`
係5月15日果篇打返.0.!
記住收看~ |