大家早-_-'||我終於打日記...
今日6點比人整醒左t_t !
原因 : 我丫媽入完黎房掃地..唔熄燈`(本人訓上格床)
都唔明點解我丫ma明知我要6運會,要早返`
佢仲要拖地+洗次所v_v
搞到我今朝打開左2分1gE門去小的+刷牙洗面宅辮-/\-!
仲要遲左出門口>0<!
果時我幾驚遲左比fd話..
不過好彩冇遲,同我個fd同步到達-w-
之後去到運動場,,
走左入去次所,,茶防曬=v=
不過我正係茶左塊面`
原因 : 唔想有黑頭and我曬唔黑= =+
原本係想係次所牛到佢開咪叫集隊-~-`
不過真係太焗,受不了`
所以出左去!_!`
集完隊時,我e經出左成身汗t_t`
搞到變成了汗臭人..
仲要人地長褲集隊= =!
令我1上到去就急不及待去換褲!
之後我個同我換褲果個FD要跨欄,,所以诊返我1個上去/_\`
我D好朋友又全部寺晒做工作人員,,害我十分孤獨t_t!
幸好我仲有個fd係度..
不過我太無聊..所以係咁kai- -'..
詳情唔講你知v3v
過左冇耐,,就係我的跑步時間-~-!
跑完我簡直可以去升天,,
先注明我跑的是400米= =..
我跑完個頭勁暈,,2隻腳仲要冇力!
不過有件事令我十分之不滿!
我跑完e經摟住條柱+喘晒氣嫁喇!
個工作人員仲叫我行去報時間-_-..
真係想即場x%^&*&佢\口/!
真係唔明佢做計時唔識睇我身上掛住的號碼布!
不過意想不到我仲快過我個fd= ='..
1開始我仲以為我包尾..
我摟左條柱1陣,
行左去個欄度,,
冇耐..我成個人跪左係餉地下上面-_-..
想不的是..下面正是溝渠蓋=.=`
之後我個fd扶左我去醫療室,,
走時仲要打電話-_-'勁xx
之後唔講=.=`好煩..
我社win了,,我這樣.v. |