朝早我丫麻同大姑姐黎左我屋企~
仲要勁突然- -'..
果時我打緊機..
所以唔多得閒應佢地..
之後佢地係咁話我果樣果樣-3-`
又話我唔返大6探佢地-/\-
但係我又要返學~
加上我唔晦搭車去`!
佢叫我點返-.-!
上次返果時我完全唔知咩事~
果時我返緊學..
返到屋企佢地E經去左返大6~
叫我點搵佢地呢...
不過都冇所謂喇~
反正佢地又唔係好衰- -'..
佢地黎左1粒鍾度`
果時丫媽出左街
所以佢地叫我問下丫媽佢E加係邊`
我以為丫MA去左買餸,
點知係去左元朗-=-!
所以佢地黎左1個鍾之後就走-,-"
跟住佢地叫我帶人1地去搭輕鐵,
果時我著緊1件背心同P褲- -'..
我話等我換埋3先喇
之後佢地同我講
"大把人咁著喇~唔洗換喇!"
我諗HK唔會有人咁著出街-.-'
除左係弱智吧..
而且E度又唔係大6-_-!
不過都唔錯0V<!
因為有錢收xD!
YA~~~~~~~
聽日就去動漫喇>V<♥
我個FD會參加比賽~
唔記得係COSPLAY定"蘿黎他"
原本我都想著返條蕾絲裙陪佢-3-`
不過剪左頭髮,,
成個男人頭咁..
仲著蕾絲裙咪好怪- -`
所以決定唔著v_v'||
今日成日都好悶-/\-'
正係係屋企都唔知有咩做..
d fd又唔出街..
有d就病..
屈係屋企悶到想死..
打機又悶t_t'
雖然殺人r傷都幾開心..
但係好悶..
而且又冇人同我msn/_\!
簡直悶到想死..
嗚..
|