-   ♥`cF兔;;Kai B日記
低低能能;白白痴痴;完全冇野睇日記v_v
mimikwhh
暱稱: - ♥`cF兔;;
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« July 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最新文章
2010-03-02
2009-10-21
2009-10-13
2009-10-06
2009-09-15
文章分類
全部 (21)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 21
留言總數: 52
今日人氣: 0
累積人氣: 784
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 8 月 1 日  星期六   晴天


2009-08-01 分類: 未分類

朝早我丫麻同大姑姐黎左我屋企~
仲要勁突然- -'..
果時我打緊機..
所以唔多得閒應佢地..
之後佢地係咁話我果樣果樣-3-`
又話我唔返大6探佢地-/\-
但係我又要返學~
加上我唔晦搭車去`!
佢叫我點返-.-!
上次返果時我完全唔知咩事~
果時我返緊學..
返到屋企佢地E經去左返大6~
叫我點搵佢地呢...
不過都冇所謂喇~
反正佢地又唔係好衰- -'..
佢地黎左1粒鍾度`
果時丫媽出左街
所以佢地叫我問下丫媽佢E加係邊`
我以為丫MA去左買餸,
點知係去左元朗-=-!
所以佢地黎左1個鍾之後就走-,-"
跟住佢地叫我帶人1地去搭輕鐵,
果時我著緊1件背心同P褲- -'..
我話等我換埋3先喇
之後佢地同我講
"大把人咁著喇~唔洗換喇!"
我諗HK唔會有人咁著出街-.-'
除左係弱智吧..
而且E度又唔係大6-_-!
不過都唔錯0V<!
因為有錢收xD!

YA~~~~~~~
聽日就去動漫喇>V<♥
我個FD會參加比賽~
唔記得係COSPLAY定"蘿黎他"
原本我都想著返條蕾絲裙陪佢-3-`
不過剪左頭髮,,
成個男人頭咁..
仲著蕾絲裙咪好怪- -`
所以決定唔著v_v'||

今日成日都好悶-/\-'
正係係屋企都唔知有咩做..
d fd又唔出街..
有d就病..
屈係屋企悶到想死..
打機又悶t_t'
雖然殺人r傷都幾開心..
但係好悶..
而且又冇人同我msn/_\!
簡直悶到想死..
嗚..



2009 年 7 月 28 日  星期二   晴天


2009-07-28 分類: 未分類

7月28喇t_t`
生日喇..
你地d(*&(&*^都唔同人講生日快樂ge..
人地係msn打到咁明`..
你地都see唔到t_t`..
``傷我心..

7月27日`
我d fd提前幫我興祝-~-..
4個人幫左個蛋糕比我食`
雖然我唔知價錢*0*
不過好味..
食完去左新北江..
收穫只有2條腳鏈v_v`
正係得3個人送禮比我..
5個買蛋糕比我..
買蛋糕入面有3個都係送禮比我ge人/_\`
好小小小...嗚..
人家好傷心丫..
蛋糕...

仲有另1個蛋糕..
但係我食左落肚喇..

7月28`!!
生日咁大日子..
居然..
人地以為我沉日生日.0.`!
另1個男仔原來早我1日生日v_v`
有d好好好朋友唔記得我生日喇/_\`
唉..
我又傷心喇..
你地d衰..衰人..
另外禮物1條腳鏈,
2仔公仔....v_v`'||
1盒朱古力..
冇喇-,-'
嗚...
果日我家姐返左落黎`
表第都返埋黎..
原本多個人幫我慶祝,
但係因為我返學..
遲左1個鍾返黎..
佢走左喇..
冇錢收..
冇野食..
冇左份大禮..
真失望..
不打了..