不一樣的qooza
記下每天的所見所聞,記下每天的成長過程!!
mkwok
暱稱: 阿蚊
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-05-12
2009-12-21
2009-11-10
2009-10-28
2009-10-13
文章分類
全部 (32)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 32
留言總數: 93
今日人氣: 1
累積人氣: 1231
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 9 月 29 日  星期二   晴天


2009-09-29 分類: 未分類

好耐冇打過qooza啦!!

E兩日成日都落雨,攪到午息個陣冇得打波~~

係1樓個度幾鬼死悶呀!!

我地班多咗兩個新既同學!!

1男1女......原本39人,又變返40人一班!!

不過個班房就好似有時啲迫> <

班衫設計,我覺得我地班既設計都幾靓架.....

唔知今年可唔可以攞到冠軍呢??

 



2009 年 9 月 8 日  星期二   晴天


2009-09-08 分類: 未分類

唉...好耐冇打過qooza啦!!

返咗學已經差唔多兩個星期啦!!

都冇咩特別野發生,係功課個方面,一開始返學就俾...

我地班又多咗一個新既同學仔> <係D班黎既!!

原本40個人一班,變成39個人一班!!

但係個班房總係好似好細咁!!容納唔到第二個!!

我而家坐緊個個位..又熱又焗...

午息打完波上去...好似沖完涼咁!!

開唔開冷氣...對我黎講...冇咩分別!!

不過堅哥坐我隔離...都幾攪笑~~^^

 

 

 



2009 年 8 月 19 日  星期三   晴天


2009-08-19 分類: 未分類

最近,覺得自己好燥!!

少少野就會發脾氣,衰則我有時都咁^^

請大家見諒!!

唔知呢!!可能近排有好多野要做,好攰啦~~

不知不覺就會發脾氣...唉!sor呀!!

部電話輕咗,之前映落個D相呀,歌呀都冇哂!!

就算我而家映個D新既,都放唔到上網啦!!

除咗上網同做功課之外...真係悶到嘔電呀!!> <



2009 年 8 月 17 日  星期一   晴天


我的"男朋友" 分類: 未分類

唔知我幾時先可以搵到我鐘意既人呢??

我都好想有男朋友錫呀!!

嘻...其實我要求都唔係好高既姐~~

第一,一定要高過我,唔肥唔瘦

第二,我覺得佢靚仔

第三,一定要好浪漫既,識得攪氣氛

第四,就係要錫我啦,有愛心啦,同埋要專一

呵...我都唔係好過份姐!!^^

 

 



2009 年 8 月 11 日  星期二   晴天


2009-08-11 分類: 未分類

一唸起...要就黎返學,真係千千萬萬個唔想!!

但係當我對住咁多熟悉既面孔...心情又不知不覺咁放鬆...

格咗兩個月冇見~~唔知見返,會唔會生蔬咗呢??

今年唔知點解,我覺得特別過得快!!

可能因為中二,個個都已經好熟,好玩得埋,好開心啦...所以過得特別快!!

不過升上中三之後,班房就有啲人事調動...

原本2B個啲,就已經因為唔同既原因~~

調咗去其他班啦!!

原本40人既班房變成39個人~~

唔知我既學號會唔會又變返14呢??

事關佢係我既Luck numbe呀ma!!