好耐冇打過qooza啦!!
E兩日成日都落雨,攪到午息個陣冇得打波~~
係1樓個度幾鬼死悶呀!!
我地班多咗兩個新既同學!!
1男1女......原本39人,又變返40人一班!!
不過個班房就好似有時啲迫> <
班衫設計,我覺得我地班既設計都幾靓架.....
唔知今年可唔可以攞到冠軍呢??
唉...好耐冇打過qooza啦!!
返咗學已經差唔多兩個星期啦!!
都冇咩特別野發生,係功課個方面,一開始返學就俾...
我地班又多咗一個新既同學仔> <係D班黎既!!
原本40個人一班,變成39個人一班!!
但係個班房總係好似好細咁!!容納唔到第二個!!
我而家坐緊個個位..又熱又焗...
午息打完波上去...好似沖完涼咁!!
開唔開冷氣...對我黎講...冇咩分別!!
不過堅哥坐我隔離...都幾攪笑~~^^
最近,覺得自己好燥!!
少少野就會發脾氣,衰則我有時都咁^^
請大家見諒!!
唔知呢!!可能近排有好多野要做,好攰啦~~
不知不覺就會發脾氣...唉!sor呀!!
部電話輕咗,之前映落個D相呀,歌呀都冇哂!!
就算我而家映個D新既,都放唔到上網啦!!
除咗上網同做功課之外...真係悶到嘔電呀!!> <
唔知我幾時先可以搵到我鐘意既人呢??
我都好想有男朋友錫呀!!
嘻...其實我要求都唔係好高既姐~~
第一,一定要高過我,唔肥唔瘦
第二,我覺得佢靚仔
第三,一定要好浪漫既,識得攪氣氛
第四,就係要錫我啦,有愛心啦,同埋要專一
呵...我都唔係好過份姐!!^^
一唸起...要就黎返學,真係千千萬萬個唔想!!
但係當我對住咁多熟悉既面孔...心情又不知不覺咁放鬆...
格咗兩個月冇見~~唔知見返,會唔會生蔬咗呢??
今年唔知點解,我覺得特別過得快!!
可能因為中二,個個都已經好熟,好玩得埋,好開心啦...所以過得特別快!!
不過升上中三之後,班房就有啲人事調動...
原本2B個啲,就已經因為唔同既原因~~
調咗去其他班啦!!
原本40人既班房變成39個人~~
唔知我既學號會唔會又變返14呢??
事關佢係我既Luck numbe呀ma!!