E排成日都發住同一個夢...
夢見返我個小學同學~~
佢係我一個以前小學好鍾意既男仔^^
佢唔係一個對我好好既人...仲可以同佢話係狗咬狗骨添~~
但係可能日久生情啦!!
不經不覺間鍾意咗佢...對佢產生咗另一種感情!!
不過其實佢都係一個靓仔黎 既^^(如果唔係我都唔選擇鐘意佢啦)
都唔知係咪我長情...唉!!
可能佢都唔記得我lu~~
哈...今日好開心...但係又好勊喎!!
今日係musical lesson跳Hip Hop...
D野都幾容易上手既!!
仲好好玩添~~
唔單止咁喎...個阿sir仲好好笑添~~
兩個鐘,好似一轉眼就過咗咁> <
8:00起身...返到屋企訓覺...
訓到4:30...暈暈地~~
講到E度...下次再講...
岩岩睇完哈利波特...
冇想像中咁好睇!!
有好多人話今集係咁多集最好睇既!!
但係我又唔係幾覺得喎!!
仲覺得有D悶悶地添> <(差D訓著呀)
升返上B班...都冇咁驚!!
不過阿Ping就慘D...去咗C班~~
仲以為今次通通可以升返上黎添...點知!
總之...一齊俾D心機啦!!^^
聽日要去第一堂既musical啦!!
E種心情,又緊張,又興奮~~
第一堂,唔知會你點既呢??
唔知D人nice唔nice既呢??有冇靓仔既呢??哈...
-唉...不過煩完E個,又要煩排舞個邊-
真係得閒死唔得閒病呀!!皆因本小姐好多野做架ma~~
好啦...打住咁多先!!因為喎早D訓既話...聽日上唔到妝就慘啦~~(講下笑姐^^)
唉...等咗咁耐,終於開始放假啦!!
但係原來留係屋企,都真係幾無聊下...
放緊假...又唔係幾想做功課!!
話就話放暑假,茶實就成機俾多d功課我地做!!
真係卑鄙到貼地呀!!
好期待個musical呀!!
唔知好唔好玩既呢??
可能...要同一d我唔識既人一齊做show~
但係我唸都一定好玩既^^