今日簡直就好似係我既酷刑一樣,差d就痛到我死呀!!
我要一路行住先覺得好d,行得耐都有d累!
唔知係咪黎m既原因,我既心情好沉重,無論係人地影響又好,定係我自己都好,總係覺得好多感受要寫出黎...
近掛,班都唔知發生咩事,發生個d野,大部份都係唔好既野,一係就有人要被記小過,一係就整到d老師唔開心!
做咩呀?難道b班就係李伴培口中既垃圾?
難道b班就要俾佢地睇死做垃圾班?
e一班...真係好團結,好開心...但係同時d老師又俾我地d咩評價呀?
我敢話,我地班個個都好俾心機,唸住留返係b班既時候...換黎只係一句垃圾炸!
|