今日去咗睇眼,睇咗成兩個鐘頭呀!!
睇完之後去攞報告...
嘩...原來我都有350度遠視...要戴眼鏡添!!
睇緊既時候,D人幫我滴咗兩種眼藥水~~
話咩一種係放鬆眼睛既...一種你放大瞳孔既喎!!
滴咗一陣好好地...以為哈會有咩事,
點知...一行到出去,好似一個見光死咁,
一路行...隻眼一路都增唔大!!
嘩...真係一D都唔覺得好玩呀!!
唔知我戴咗眼鏡個樣係點呢??
會唔會俾人笑呢??
唉........仲有一日就考完試啦....好興奮呀!!
但係又好驚考得唔好...今次考試都冇好好咁溫過書!!
阿媽話喎....如果今次數學考試可以合格既話,就換過部電腦俾我喎
!!不過講真個句!!我今次考試真係冇咩信心,無論係數學又好...通識又好.....就連英文都冇信心!!
莫講話要考第幾啦.....全班頭十名都唔知有冇呀!!
我一直都唔覺得我地分咗手,直至E一個禮拜!我覺得我地既感情已經變咗
變得再唔係好似以前咁多野講,什至好似冷戰緊咁...互不秋睬!!
你成日都話你唔得閒,我懷疑你都唔知係咪出面有咗第二個而唔理我!
我唔知應唔應該信你...但係我驚我問完你之後得出黎既答案係我最唔想聽到架!
我已經成個禮拜冇搵你同冇同你傾過計啦...你有冇理過我既感受呀!!
我真係掛住你架....咁你呢??
你想點都話我知呀!!
我有咩同你講...咁你呢?冇呀!!
你知唔知我好難受架!!
不過其實你唔講,我都覺得我地已經分咗手!!
好驚呀!!我真係唔知真正既愛係咩呀!!
當我成為咗人地既女朋友之後,我有一種好奇怪既感覺...
個種感覺我唔識形容
但係E一種感覺係好似驚既感覺,好想即刻同佢散...但係散咗之後又會覺得好可惜...
E D係我自己既問題呀?
每次都唔夠兩日就會散,我第日會唔會有男朋友,什至老公呢?
有冇人可以話俾我聽,E D感覺係正常呀,定係咩事呀?
有冇D咩解決既方法呀?
我好想試下真正咁拍拖呀!!
我就算試過...都好驚E段戀情會又係因為我而散呀!!
我驚.....真係好驚!!
終於都等到今日放假啦!!!
唉....不過D功課都多到我要用成日做啦...仲邊度有假期可言呀??
考試將近..我真唔想又好似上學期咁!!考得咁差呀!!