E排為咗忙排舞既事...
自己私人時間都冇呀~~
排完舞都已經攰啦!!
返到屋企仲要對住D功課,暑期作業!!
有時連訓覺...都覺得自己條腰骨痛緊~~
唉...對住D好似永遠都做唔完暑期作業...
真係人都顛呀~~
我年年暑假都有得去旅行...
今年就因為裝修既關係留咗係到!!
點知...D死人功課硬係要咁多~~
我今個暑假真係...好像冇放過咁~~> <
8月28號~~
你地記唔記得係咩日子呢??
哈...知唔係我生日囉!!
唉!!不過今年生日冇得去慶祝lu~~
事關本小姐正正係個一日有表演!!
冇估計錯誤既話...個日應該會足足花一日既時間準備所有野~~
呀...如果生日係舞台上面度過!!
真係別有一返番風味呢!!
屋企裝修...
差唔多搞店~~
但係同時又要忙住同阿媽出去買野!!
真慘...咁鬼熱!!
暑期作業...冇心機做!!
我都唔明,話明放暑假,都仲可以有功課俾囉!!
咁E D就唔叫放假啦!!
暑期作業已經唔在講啦,仲要俾埋哂D工作紙個下慘呀ma!!
D老師就放假...我地就做到死死下~~
超!!
今日去咗musical既interview~~
都幾緊張架...事關要一個一個in~~
到咗in唱歌個part!!
D人唔係走音,就唔記得歌詞...
好彩個個唔係我姐!!
希望我得啦,因為我覺得會幾好玩囉!!
同埋順便睇下有冇靓仔呀ma!!^^
唉~~
天氣咁鬼熱...真係唔想出街= =
仲好唔想做暑期作業添...
而家都未做過!!
真係有D驚做唔澈呀~~
好想搵人抄囉" "
與其要做暑期作業!!
我不如訓覺啦喂!!^^