失憶諒解備忘錄

2007 年 10 月 8 日  星期一   晴天


2007-10-08 開心 分類: 未分類

捨不得孩子吃苦,將來他會更苦 !

一粥一飯,當思來處不易;半絲半縷,恆念物力維艱。



2007-10-08 驚訝 分類: 未分類

星期日老公下午有空陪我們!!

約埋Mander一齊嘆下中茶!!!好開心!!!

不過Money同Iris都無去...

去哂就好熱鬧了....hahahaha...一定搗亂茶樓!!!!!!!!!!!!!

飲完茶行一陣她們就回家..買了對波鞋給BB...半價

自己衫都不捨得買....只是捨得買給她

我們再在上水行一會........

晚上回家食飯盒

 

這樣.....假期就完了.....明天要上學了!!!晚安!!




2007 年 10 月 6 日  星期六   晴天


2007-10-06 分類: 未分類

又是熱到飛起的一天!!!!!!!

我們又一行七人出去買野!!話買雞湯的mander,話無乜野買的money,同不知買乜的mimi......

最後是買到拿到自己死死下的行回家......

女人是天生的購物狂!!!(無論是幾無錢都好)wakakakaka!!!!!!!!!!

 

今日做日式晚餐!!!!!

有燒餅,餃子,拉麵!!!!!!!!!!!!!!

是否好靚呢??是money老師做的啦!!我是看啦....無幫手哦!!!!!!!!!!!hahahahaha..!!




2007 年 10 月 5 日  星期五   晴天


2007-10-05 分類: 未分類

今天熱到不得了.....當我買了一把縮骨傘之後...........就一直好好天............好好太陽!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

送完女女返學....同Money去食好野!!!!!

好滿足哦!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

 

不過回家發覺Mander給女激親...........我也好down呢...........

我明白你的....不用激.....有我陪你哦!!!!你看我女也是好扭計的啦!!!




2007 年 10 月 4 日  星期四   陰天


2007-10-04 疑惑 分類: 未分類

 

好味的晚餐!!

今天money老師教了我滑滑的水蛋^^超開心!!!超成功!!!!

仲有腐皮卷!!!!夌魚生菜湯!!!好美味的一餐!!!

不過老公竟然出去食飯了.........不理他........

有女愛我的美食已足夠!!!!!!!!!!!!

 

下次又整乜美食好呢??money老師^^



« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 12 | »