捨不得孩子吃苦,將來他會更苦 !
一粥一飯,當思來處不易;半絲半縷,恆念物力維艱。
星期日老公下午有空陪我們!!
約埋Mander一齊嘆下中茶!!!好開心!!!
不過Money同Iris都無去...
去哂就好熱鬧了....hahahaha...一定搗亂茶樓!!!!!!!!!!!!!
飲完茶行一陣她們就回家..買了對波鞋給BB...半價
自己衫都不捨得買....只是捨得買給她
我們再在上水行一會........
晚上回家食飯盒
這樣.....假期就完了.....明天要上學了!!!晚安!!
又是熱到飛起的一天!!!!!!!
我們又一行七人出去買野!!話買雞湯的mander,話無乜野買的money,同不知買乜的mimi......
最後是買到拿到自己死死下的行回家......
女人是天生的購物狂!!!(無論是幾無錢都好)wakakakaka!!!!!!!!!!
今日做日式晚餐!!!!!
有燒餅,餃子,拉麵!!!!!!!!!!!!!!
是否好靚呢??是money老師做的啦!!我是看啦....無幫手哦!!!!!!!!!!!hahahahaha..!!
今天熱到不得了.....當我買了一把縮骨傘之後...........就一直好好天............好好太陽!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
送完女女返學....同Money去食好野!!!!!
好滿足哦!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
不過回家發覺Mander給女激親...........我也好down呢...........
我明白你的....不用激.....有我陪你哦!!!!你看我女也是好扭計的啦!!!
好味的晚餐!!
今天money老師教了我滑滑的水蛋^^超開心!!!超成功!!!!
仲有腐皮卷!!!!夌魚生菜湯!!!好美味的一餐!!!
不過老公竟然出去食飯了.........不理他........
有女愛我的美食已足夠!!!!!!!!!!!!
下次又整乜美食好呢??money老師^^