失憶諒解備忘錄

2007 年 9 月 19 日  星期三   晴天


2007-09-19 疑惑 分類: 未分類

昨日同Money送完BB上學就約了Kirs飲茶^^我們食了很多野..說了很多話..哈哈哈!!好開心!!

好快三小時過去......急步回校接我們的BB^^老師說個個都好乖了!!無人哭!!!!好叻叻哦大家!!

不過我女就.........把口.............好西利........常教訓同學仔.....

放學本來又想同他們去公園玩玩...但老公突然來了接我們呢!!!勁開心的跑到他車子之際........

他電話響起.........跟他出差去........二小時後搞掂......我們就去了食牛根米啦.........

食完就去元朗行下街!!

最後就去了大舊壽司^^



2007-09-19 開心 分類: 未分類






蚊蚊的甜品+焗海鮮飯!!

mander的湯!!

我的意粉!!

搬來這裡最開心識到你們^^好有口福呢!!

仲有我們的孩子有伴一齊玩!!

 




2007 年 9 月 17 日  星期一   晴天


2007-09-17 驚訝 分類: 未分類

女兒開學已踏入第三個星期了!!

老師說她都好ok

BB你要乖乖哦!!媽媽每天風塵撲撲的接送著你...都覺得好值得呢!!

今天同好耐無見的媽媽聚會一下...分享生仔經驗呢!!

當媽媽真好偉大哦!!!




2007 年 7 月 7 日  星期六   晴天


2007-07-07 感動 分類: 未分類

他又做了我不喜歡的事..............唉.........................點解不可以同我商量下呢???




2007 年 7 月 3 日  星期二   雨天


2007-07-03 愉快 分類: 未分類

這裡讓我唱所欲言

2007年7月

新的開始呀!!!!!!!!!!!!努力加油呀!!!!!!!!!!



« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | »